Czarna Woda, dnia 15 grudnia 2016 r.
INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI
II ZAPYTANIA OFERTOWEGO Nr 4/2016
z dnia 12 grudnia 2016 r.
dot. ,, Zakupu i dostawy sprzętu elektronicznego wraz z wymaganym oprogramowaniem
do Zespołu Szkół Publicznych w Czarnej Wodzie w ramach projektu „Dobra Edukacja”
- W następstwie weryfikacji treści II Zapytania ofertowego Nr 4/2016 dokonuje się korekty:
1) ust. 8 pkt. , który otrzymuje brzmienie:
„1. Przy wyborze ofert Zamawiający kierował się będzie następującym kryterium i jego wagą:
Kryterium cena – waga: 100 %
Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione kryterium oraz jego wagę.
Oferty oceniane będą punktowo.
Sposób liczenia punktacji:
Cena wg następującego wzoru:
C = [Najniższa cena oferowana /cenę oferty badanej] x 100 pkt
C – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie za cenę
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie.
2) Załącznika nr 3 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który otrzymuje brzmienie, jak załącznik do niniejszej zmiany.
- Powyższa korekta zapisów nie powoduje przedłużenie terminu składania ofert.
zalacznik-do-zmiany-ii-zapytania-ofertowego-nr-4-2016-szczegolowy-opis-przedmiotu-zamowienia
.
Czarna Woda, dnia 13 grudnia 2016 r.
INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI
II ZAPYTANIA OFERTOWEGO Nr 4/2016
z dnia 12 grudnia 2016 r.
dot. ,, Zakupu i dostawy sprzętu elektronicznego wraz z wymaganym oprogramowaniem
do Zespołu Szkół Publicznych w Czarnej Wodzie w ramach projektu „Dobra Edukacja”
- W następstwie weryfikacji treści II Zapytania ofertowego Nr 4/2016 dokonuje się korekty:
1) pkt 5 ust. 2, który otrzymuje brzmienie:
„2. Ofertę w formie pisemnej należy umieścić w zamkniętej kopercie opatrzonej następującymi napisami:
Oferta na „Zakup i dostawę sprzętu elektronicznego wraz z wymaganym oprogramowaniem
do Zespołu Szkół Publicznych w Czarnej Wodzie w ramach projektu „Dobra Edukacja”
Nie otwierać przed: 20 grudnia 2016 r. godz. 1105”;
2) pkt 6 ust. 1 i 2, które otrzymują brzmienie:
„1. Ofertę należy złożyć (osobiście lub listownie) w Urzędzie Miejskim w Czarnej Wodzie pokój nr 19, w terminie do 20 grudnia 2016 r. do godziny 1100.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 grudnia 2016 r. o godz. 1105”.
- Powyższa korekta zapisów powoduje przedłużenie terminu składania ofert.
W związku z realizacją projektu pn.: ,,Dobra Edukacja” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
.
.
.
Burmistrz Gminy Czarna Woda zaprasza do złożenia oferty na:
Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego wraz z wymaganym oprogramowaniem
do Zespołu Szkół Publicznych w Czarnej Wodzie w ramach projektu „Dobra Edukacja”
- Dane Zamawiającego.
Gmina Czarna Woda
ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda
Tel. 58 587 88 50
Fax: 58 587 88 01
Adres strony internetowej: http://www.czarna-woda.pl/
e-mail: urzad@czarna-woda.pl
Czas pracy Urzędu: poniedziałek w godz. 8 00 – 16 00
wt- pt. w godz. 7 15 – 15 15
- Opis przedmiotu zamówienia.
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego wraz z oprogramowaniem do Zespołu Szkół Publicznych w Czarnej Wodzie, ul. Mickiewicza 5,
83-262 Czarna Woda:
- Laptop – 15 szt.
- Tablet – 76 szt.
- Tablica multimedialna z rzutnikiem – 4 szt.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego.
3) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień
Komputer tablet 30213200-7
Komputery przenośne 30213100-6
Urządzenia multimedialne 32322000-6
Projektor 38652100-1
4) Rodzaj zamówienia: dostawa
- Termin wykonania zamówienia:
1) Termin realizacji dostawy 26 szt. tabletów i 1 szt. tablicy interaktywnej z rzutnikiem – od daty podpisania umowy do 30.12.2016 r.
2) Termin realizacji dostawy 50 szt. tabletów, 15 szt. laptopów i 3 szt. tablic interaktywnych z rzutnikami – od daty podpisania umowy do 27.01.2017 r.
Okres gwarancji:
1) Na dostarczone poszczególne urządzenia musi być udzielona gwarancja na okres minimalny określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3), liczony od dnia podpisania protokołu odbioru.
2) Zamawiający wymaga, aby serwis gwarancyjny świadczony był w miejscu instalacji sprzętu lub w trybie door to door w sposób nie powodujący dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego.
3) Czas reakcji na zgłoszenie rozumiany jako podjęcie działań diagnostycznych i kontakt ze Zgłaszającym nie może przekroczyć jednego dnia roboczego.
4) Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń.
- Opis przygotowania oferty.
1.Oferta musi obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
2.Ofertę w formie pisemnej należy umieścić w zamkniętej kopercie opatrzonej następującymi napisami:
Oferta na „Zakup i dostawę sprzętu elektronicznego wraz z wymaganym oprogramowaniem
do Zespołu Szkół Publicznych w Czarnej Wodzie w ramach projektu „Dobra Edukacja”
Nie otwierać przed: 19 grudnia 2016 r. godz. 1105
- Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Zestawienie jakościowo – ilościowe dostarczanego sprzętu
Załącznik nr 3 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym
Załącznik nr 5 – Wzór umowy
- Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Miejsce i termin składania/otwarcia ofert.
1.Ofertę należy złożyć (osobiście lub listownie) w Urzędzie Miejskim w Czarnej Wodzie pokój nr 19, w terminie do 19 grudnia 2016 r. do godziny 1100.
2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 grudnia 2016 r. o godz. 1105
3.Wykonawcy zostaną pisemnie zawiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty.
4.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5.Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
7.Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu do składania ofert.
- Opis sposobu obliczenia ceny:
1.Podana w ofercie cena jest ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną, musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego ogłoszenia oraz obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zadania, jak również w nim nieujęte, a niezbędne do realizacji zadania, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
2.Cenę – należy podać w PLN z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
3.W przypadku rozbieżności w podaniu ceny Zamawiający uzna za obowiązującą podaną słownie w ofercie cenę brutto.
8. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
Przy wyborze ofert Zamawiający kierował się będzie następującym kryterium i jego wagą:
Kryterium cena – waga: 100 %
Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione kryterium oraz jego wagę.
Oferty oceniane będą punktowo.
Sposób liczenia punktacji:
Cena wg następującego wzoru:
C = [Najniższa cena oferowana /cenę oferty badanej] x 80 pkt
C – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie za cenę
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie.
- Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postepowaniu, a jego oferta nie będzie podlegać odrzuceniu oraz otrzyma największą liczbę punków.
- Warunki płatności:
Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na wskazane na fakturze konto Wykonawcy w ciągu 14 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego.
- Informacje na temat zakresu wykluczenia o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym:
Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym – załącznik nr 4.
- Warunki zmiany umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz określa następujące warunki takiej zmiany tj.:
– powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych od istniejących w chwili podpisania umowy, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia,
– jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna).
- Osoby do kontaktu:
Anna Wegner – tel. 58 587 88 55 w. 38
W załączeniu:
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Zestawienie jakościowe – ilościowe dostarczanego sprzętu
Załącznik nr 3 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym
Załącznik nr 5 – Wzór umowy
Z upoważnienia Burmistrza
Łukasz Łangowski
Zastępca Burmistrza
ii-zapytanie-ofertowe-nr-4-sprzet-elektroniczny
zalacznik-nr-1-formularz-ofertowy
zalacznik-nr-2-zestawienie-ilosciowe