Numer sprawy: OSOŚ.3050.2.2014
Nazwa zadania: "Budowa autonomicznych punktów świetlnych w Gminie Czarna Woda".
1. Nazwa i adres zamawiającego
Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Czarna Woda – reprezentowana przez Burmistrza Czarnej Wody
Adres do korespondencji: ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda
Telefon: 58 5878850
Faks: 58 5878801
Adres strony internetowej: www.czarna-woda.pl
Adres poczty elektronicznej: urzad@czarna-woda.pl
Godziny urzędowania: Pn. 8.00-16.00, Wt. 7.15-15.15
2. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w trybie rozeznania rynku o szacunkowej wartości zamówienia nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) w związku z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych (Dz. U. poz. 1692).
Uzasadnienie wyboru trybu: do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), gdyż wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty 30000 euro.
3. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż trzech hybrydowych lamp ulicznych – w tym dwóch lamp w miejscowości Lubiki (działka nr 146/1 i działka nr 179/2) i jednej lampy w miejscowości Huta Kalna (działka nr 78/3) wraz z obsługą geodezyjną, tj. wytyczeniem geodezyjnym robót oraz sporządzeniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom
Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
5. Wymagania stawiane wykonawcy
Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w oparciu o projekty budowlane oraz decyzje zezwalające na budowę oddzielne dla każdej z lamp.
W związku z tym wykonawca musi posiadać wykwalifikowany personel, w tym kierownika budowy posiadającego wymagane uprawnienia. Kierownik budowy obowiązany jest do sporządzenia planu bioz oraz przyjęcia obowiązku kierowania budową, prowadzenia dziennika budowy i umieszczenia na budowie tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia.
6. Wymagania dotyczące gwarancji
Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty wraz z obsługa serwisową.
7. Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin wykonania zamówienia:
– instalacja lamp – do dnia 15.10 2014r.
– dostarczenie zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej do dnia 29.10.2014r.
8. Kryterium oceny oferty
Cena łączna
9. Forma złożenia oferty
Ofertę należy złożyć w oparciu o projekty budowlane załączone do niniejszego ogłoszenia.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na adres Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie, 83-262 Czarna Woda, ul. Mickiewicza 7, osobiście u Zamawiającego lub za pośrednictwem komunikacji elektronicznej na adres: srodowisko@czarna-woda.pl
10. Termin składania ofert
Ofertę należy złożyć do dnia 29 września 2014r. do godz. 14.00.
Osoby ze strony Zamawiającego upoważnione do kontaktowania się z wykonawcami:
Bożena Szramka – Inspektor ds. Ochrony Środowiska, Gospodarki Odpadami i Gospodarki Wodno-Ściekowej tel. 58 5878850 w. 24 fax. 58 5878801 w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie.
Czarna Woda 22 września 2014
Załączniki:
Projekt dz-179/2 (0 kB)
Projekt dz-78/3 (0 kB)
Plan zagospodarowania dz 146/1 (0 kB)
Plan zagospodarowania – dz 179/2 (0 kB)
Plan zagospodarowania -dz. 78/3 (0 kB)