Drugi przetarg nieograniczony na sporządzenie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Miejskiej Czarna Woda
Numer ogłoszenia: 97898 – 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarna-woda.pl
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Drugi przetarg nieograniczony na sporządzenie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Miejskiej Czarna Woda.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sporządzeniu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Miejskiej Czarna Woda zwanego dalej Studium. Zakres opracowania obejmuje cały obszar Gminy Miejskiej Czarna Woda – 27,75 km2 (z czego ok 54% stanowią lasy).
Zakres prac ma obejmować wykonanie dokumentacji graficznej i opisowej w ilościach egzemplarzy niezbędnych do uzyskania uzgodnień wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie pdf zapisanej na płycie CD/DVD. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z zasadami obowiązującej wiedzy, normami prawa, a w szczególności przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zm.), oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233) a także przepisów szczególnych dotyczących ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodngo, ochrony gruntów rolnych i leśnych itd.
Podstawą sporządzenia Studium jest uchwała Rady Miejskiej w Czarnej Wodzie nr XV/124/08 z dnia 2008.10.21 w sprawie przystąpienia do sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Miejskiej Czarna Woda stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ.
Wszelkie potrzebne materiały w tym kopię mapy topograficznej w skali 1:10.000, pochodzącą z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, o której mowa w § 5 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233), wykonawca pozyska we własnym zakresie, a ich koszt zawiera się w cenie oferty przetargowej.
Na projekt Studium składać się będzie:
a )część opisowa
b )część graficzna:
– plansza graficzna uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy w skali 1:10.000,
– plansza przedstawiająca układ komunikacyjny gminy ( stan istniejący oraz kierunki rozwoju) w skali 1:10.000,
– plansza przedstawiająca infrastrukturę techniczną ( stan istniejący oraz kierunki rozwoju) w skali 1:10.000,
Zestawienie elementów składowych Studium:
a) 2 egzemplarze kolorowej planszy w skali 1:10.000: podklejone (do zawieszenia na ścianie ) i dodatkowo jeden poskładany w teczce,
b) 3 egzemplarze kolorowej planszy w formie zeszytów A3 podklejonych,
c) 3 egzemplarze części opisowej,
d) po 1 egzemplarzu opracowań towarzyszących,
e) projekt uchwały w sprawie uchwalenia studium,
f) wykaz wniosków do projektu studium,
g) wykaz opinii do projektu studium,
h)wykaz uzgodnień do projektu studium,
i) wykaz uwag do projektu studium i rozstrzygnięć o sposobie rozpatrzenia,
j) przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej prac planistycznych zmiany studium do sprawdzenia zgodności z prawem przez Wojewodę Pomorskiego (kopie i oryginały)
k) 2 egz. w formie elektronicznej na płycie CD lub DVD,
l) rysunki: obowiązkowo pliki w formacie .jpg oraz .pdf,
m) tekst: obowiązkowo pliki w formacie .odt lub .doc.
Przekazanie niezbędnej ilości egz. projektu Studium (tekst + mapy) do opiniowania i uzgodnienia, a następnie do wyłożenia i potem uchwalenia powinno być każdorazowo poprzedzone konsultacjami z Burmistrzem Miasta Czarna Woda..
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
2.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
1)Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, według załącznika nr 1 do formularza oferty.
2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4)Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – według załącznika nr 2 do formularza oferty,
5)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, z podaniem ich kwalifikacji i zakresu wykonywanych przez nich czynności,
6)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie – według załącznika nr 3 do formularza oferty.
2.Dokumenty, o których mowa powyżej należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
3.W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione ust. 1 pkt 2 – 6 niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie.
4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego..
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarna-woda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Czarna Woda ul. Mickiewicza 7 83-262 Czarna Woda.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski Czarna Woda ul. Mickiewicza 7 83-262 Czarna Woda.