Burmistrz Miasta Czarna Woda ogłasza przetarg nieograniczony pn.:
Udzielenie Gminie Miejskiej Czarna Woda kredytu długoterminowego w 2012 roku
w wysokości 327.300 zł
Numer ogłoszenia: 258100 – 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Czarna Woda , ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda, woj. pomorskie, tel. 058 5878855 w. 38, faks 058 5878801.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Miejskiej Czarna Woda kredytu długoterminowego w 2012 roku w wysokości 327.300 zł.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Miejskiej Czarna Woda kredytu długoterminowego w 2012 roku w wysokości 327.300 zł – na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w wysokości 327.300 zł, zgodnie z Uchwałą Nr VI/109/12 Rady Miejskiej w Czarnej Wodzie z dnia 28 maja 2012r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w 2012r. Oznaczenie przedmiotu zgodnie z Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): CPV 66.11.30.00-5 (3) Usługi udzielania kredytu.
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu w kwocie 327.300 zł (słownie zł: trzysta dwadzieścia siedem tysięcy trzysta) na warunkach określonych w umowie kredytowej.
2) Zamawiający przeznaczy środki z kredytu na spłatę w 2012r. wcześniej zaciągniętych kredytów – zgodnie z art. 89 ust 1 pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157 poz. 1240 z późn. zm.)
3) Kredyt udzielony zostanie na okres od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2017 roku.
4) Wykonawca otworzy rachunek kredytowy najpóźniej w dniu zawarcia umowy i prowadzić go będzie nieodpłatnie w trakcie realizacji niniejszej umowy kredytowej.
5) Wykonawca dokona uruchomienia kredytu zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego.
6) Wykonawca uruchomi środki kredytu bez składania odrębnego wniosku kredytowego podlegającego rozpatrzeniu.
7) Termin wykorzystania kredytu upływa z dniem 31.12.2012 r.
8) Wykorzystanie kredytu następować będzie w walucie polskiej.
9) Kwota wykorzystanego kredytu oprocentowana będzie w stosunku rocznym według zmiennej stopy procentowej. Stopa procentowa będzie równa wysokości stawki bazowej powiększonej o stałą marżę Wykonawcy, ustalonej na podstawie złożonej oferty.
10) Zobowiązania Zamawiającego z tytułu odsetek od kredytu regulowane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, jako suma zmiennej stawki bazowej WIBOR dla złotowych depozytów 1 – miesięcznych na rynku międzybankowym, z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym miesiąc, za który naliczane będą odsetki, powiększonej o stałą marżę Wykonawcy ustaloną na podstawie złożonej oferty.
11) Odsetki naliczane będą na bazie 365 dni w roku, przy czym w miesiącu przyjmuje się liczbę dni kalendarzowych.
12) O wysokości stawki bazowej (WIBOR 1M) stanowiącej podstawę obliczenia oprocentowania kredytu w danym miesiącu oraz o kwocie naliczonych odsetek za dany miesiąc, Zamawiający będzie powiadamiany pisemnie przez Wykonawcę w terminie do 25 dnia tego miesiąca.
13) Marża Wykonawcy jest stała w umownym okresie kredytowania.
14) Odsetki od wykorzystanego kredytu (od kwoty pozostałej do spłacenia) będą naliczane w miesięcznych okresach obrachunkowych, zgodnie z faktyczną liczbą dni miesiąca kalendarzowego, przy czym:
a) pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty kredytu i kończy się ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego;
b) ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu;
15) W momencie uruchomienia kredytu Wykonawca pobierze prowizję w wysokości ..% (wysokość zadeklarowana w ofercie) kwoty 327.300 zł, nie wyższej jednak niż 1.000 zł.
16) Pobrana prowizja nie podlega zwrotowi.
17) Zamawiający może dokonać zmiany terminu spłaty kredytu (wcześniejsza spłata raty kredytu lub późniejsza spłata raty kredytu) bez ponoszenia dodatkowych kosztów – z tytułu prowizji, opłat i odsetek – na podstawie pisemnego powiadomienia Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zamierzonym terminem spłaty, przy czym wydłużenie okresu kredytowania poza termin umowy – 31 grudnia 2017 r. może nastąpić po wyrażeniu zgody przez Wykonawcę.
18) W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu lub wydłużenia terminu spłaty części kredytu strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy.
19) Wcześniejsza spłata całości lub części kredytu nie oznacza jego wypowiedzenia.
20) Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji, za wyjątkiem opłat i prowizji, które będą ustalone w umowie.
21) Kredyt zostanie spłacony do 31 grudnia 2017 roku.
22) Spłata kredytu nastąpi zgodnie z harmonogramem.
a) HARMONOGRAM SPŁAT KREDYTU ( dostępny w SIWZ pkt 3.22.a)
1) jeżeli data spłaty kredytu lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy uważa się, że termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpiła w dniu roboczym poprzedzającym termin określony w umowie kredytu.
2) spłata kredytu będzie zabezpieczona w następujący sposób:
– weksel własny in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową.
b) Wymagania dotyczące kredytu:
Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych:
przelew na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Skórczu o numerze 92 8342 0009 4003 2001 2000 0001 na podstawie złożonego wniosku przez Zamawiającego.
c) Wykonawca w swojej ofercie zobowiązany jest podać:
1) marżę ryzyka, która doliczona będzie do stawki WIBOR 1M z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym miesiąc, za który naliczane będą odsetki,
2) jednorazową prowizję bankową nie wyższą niż 1.000 zł,
3) inne koszty związane z uruchomieniem i obsługą kredytu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
koncesję, zezwolenie lub licencję
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarna-woda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czarnej Wodzie ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Czarnej Wodzie ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAPYTANIA I ODPOWIEDZI
W dniu 23.07.2012r. do Zamawiającego wpłynęły następujące pytania do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ZP.PN.271.6.2012 na zadanie pn.: Udzielenie Gminie Miejskiej Czarna Woda kredytu długoterminowego w 2012r:
Treść pytań:
-
W pkt 3 ppkt 17) SIWZ Zamawiający przedstawił warunek: „Zamawiający może dokonać zmiany terminu spłaty kredytu (wcześniejsza spłata raty kredytu lub późniejsza spłata raty kredytu) bez ponoszenia dodatkowych kosztów – z tytułu prowizji, opłat i odsetek – na podstawie pisemnego powiadomienia Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zamierzonym terminem spłaty, przy czym wydłużenie okresu kredytowania poza termin umowy – 31 grudnia 2017r może nastąpić po wyrażeniu zgody przez Wykonawcę.” Bank nie zgadza się zapisem dotyczącym odsetek, gdyż w przypadku wydłużenia okresu kredytowania, kapitał po dacie 31.12.2017 byłby nieoprocentowany. W związku z tym, czy Gmina wyrazi zgodę na wykreślenie słowa „odsetek” z treści pkt 3 ppkt 17) SIWZ?
-
Czy Gmina wyrazi zgodę na zmianę zapisu drugiego zdania w § 4 ust 1 Istotnych dla stron postanowień, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy ( Załącznik nr 4 do SIWZ), – z brzmienia „Stopa procentowa równa jest wysokości stawki bazowej powiększonej o stałą marże Banku w wysokości …%.” na brzmienie: „Stopa procentowa równa jest wysokości stawki bazowej powiększonej o stałą marże Banku w wysokości … p.p.”
-
Z zapisu w pkt. 3 ppkt. 22 SIWZ oraz zapisu w § 4 ust. 5 Załącznika nr 4 do SIWZ – dotyczących harmonogramu spłat kredytu : wynika, że ostatnia rata kapitału w 2017 roku przypada do spłaty 30.11.2017r, zatem ostatecznym terminem spłaty w/b termin 30 listopad 2017, a nie jak podano w § 1 ust 2: 31 grudzień 2017r. W związku z powyższym: czy wysokości rat kapitału w 2017 roku ulegną zmianie, czy też zmieniony zostanie ostateczny termin spłaty kredytu?
-
Z jakiego powodu w informacji o zobowiązaniach – kredyty, pożyczki wg stanu na 02.07.2012r. ( załącznik do SIWZ) nie zostało ujęte zadłużenie z tytułu kredytu w rachunku bieżącym?
Treść odpowiedzi:
Ad.1
pkt 3 ppkt 17 SIWZ dotyczy odsetek „innych”, niż wynikałoby to z zawartej umowy na udzielenie kredytu. Kapitał pozostały do spłaty oprocentowany byłby wg oprocentowania zawartego w umowie kredytu. Wyraża się zgodę na wykreślenie słowa „odsetek” z treści pkt 3 ppkt 17 SIWZ.
Ad. 2
Wyraża się zgodę na zmianę zapisu drugiego zdania w § 4 ust 1 załącznika Nr 4 „Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy” na brzmienie „Stopa procentowa równa jest wysokości stawki bazowej powiększonej o stałą marżę Banku w wys…..p.p.”
Ad. 3
Z uwagi na przedstawiony harmonogram spłat do 30 listopada 2017r, w §1 ust 2 załącznika Nr 4 „Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy”należy zastąpić datą 30 listopada 2017r.
Ad. 4
W informacji o zobowiązaniach zostały podane informacje o wysokości tytułów dłużnych, jakie są podawane w sprawozdaniu RB -Z z wykonania budżetu za I półrocze 2012 roku, tj. w kwocie 2.307.849,85zł. Wg stanu na 30 czerwca Gmina korzystała z kredytu w rachunku bieżącym w wysokości 70.368,88zł, który to kredyt nie jest tytułem dłużnym i wykazany jest w sprawozdaniu RB-NDS, jako źródło przychodów.
Burmistrz Miasta
Arkadiusz Gliniecki
ZMIANA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
DO POSTĘPOWANIA:
Udzielenie Gminie Miejskiej Czarna Woda kredytu długoterminowego w 2012r.
ZP-PN-271.6.2012.
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na Udzielenie Gminie Miejskiej Czarna Woda kredytu długoterminowego w 2012r. ZP-PN-271.6.2012. w sposób następujący:
-
Pkt 3 ppkt 3 SIWZ, otrzymuje brzmienie: „Kredyt udzielony zostanie na okres od dnia zawarcia umowy do 30 listopada 2017 roku”.
-
Pkt 3 ppkt 15 SIWZ, otrzymuje brzmienie: „W momencie uruchomienia kredytu Wykonawca pobierze prowizję w wysokości … p.p. (wysokość zadeklarowana w ofercie) kwoty 327.300 zł, nie wyższej jednak niż 1.000 zł”.
-
Pkt 3 ppkt 17 SIWZ, otrzymuje brzmienie: „Zamawiający może dokonać zmiany terminu spłaty kredytu (wcześniejsza spłata raty kredytu lub późniejsza spłata raty kredytu) bez ponoszenia dodatkowych kosztów – z tytułu prowizji, opłat – na podstawie pisemnego powiadomienia Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zamierzonym terminem spłaty, przy czym wydłużenie okresu kredytowania poza termin umowy – 30 listopada 2017r. może nastąpić po wyrażeniu zgody przez Wykonawcę”.
-
Pkt 3 ppkt 21 SIWZ, otrzymuje brzmienie: „Kredyt zostanie spłacony do 30 listopada 2017 roku”.
-
Pkt 8 SIWZ, otrzymuje brzmienie: „Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2017r.”
-
§ 1 ust 2 załącznika nr 4 do SIWZ, otrzymuje brzmienie: „Kredyt udzielony jest na okres od dnia podpisania umowy tj……………………… r. do dnia 30 listopada 2017 r.”
-
§ 4 ust 1, zdanie drugie załącznika nr 4 do SIWZ, otrzymuje brzmienie: „Stopa procentowa równa jest wysokości stawki bazowej powiększonej o stałą marżę Banku w wysokości ….p.p.”
Zmiana treści SIWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu – Numer ogłoszenia: 258100 – 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012r.
Powyższa zmiana jest wiążąca dla Wykonawców i należy ją uwzględnić przy sporządzaniu oferty.
Pozostałe zapisy w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie ulegajązmianie.
Czarna Woda, dnia 24.07.2012r.
Burmistrz Miasta
Arkadiusz Gliniecki
Numer ogłoszenia: 266652 – 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 258100 – 2012 data 18.07.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miejska Czarna Woda, ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda, woj. pomorskie, tel. 58 5878855 w. 38, fax. 58 5878801.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
-
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
-
W ogłoszeniu jest:
3) Kredyt udzielony zostanie na okres od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2017 roku
15) W momencie uruchomienia kredytu Wykonawca pobierze prowizję w wysokości … % (wysokość zadeklarowana w ofercie) kwoty 327.300 zł, nie wyższej jednak niż 1.000 zł
17) Zamawiający może dokonać zmiany terminu spłaty kredytu (wcześniejsza spłata raty kredytu lub późniejsza spłata raty kredytu) bez ponoszenia dodatkowych kosztów – z tytułu prowizji, opłat i odsetek – na podstawie pisemnego powiadomienia Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zamierzonym terminem spłaty, przy czym wydłużenie okresu kredytowania poza termin umowy – 31 grudnia 2017 r. może nastąpić po wyrażeniu zgody przez Wykonawcę.
21) Kredyt zostanie spłacony do 31 grudnia 2017 roku. -
W ogłoszeniu powinno być:
3) Kredyt udzielony zostanie na okres od dnia zawarcia umowy do 30 listopada 2017 roku
15) W momencie uruchomienia kredytu Wykonawca pobierze prowizję w wysokości … p.p. (wysokość zadeklarowana w ofercie) kwoty 327.300 zł, nie wyższej jednak niż 1.000 zł
17) Zamawiający może dokonać zmiany terminu spłaty kredytu (wcześniejsza spłata raty kredytu lub późniejsza spłata raty kredytu) bez ponoszenia dodatkowych kosztów – z tytułu prowizji, opłat – na podstawie pisemnego powiadomienia Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zamierzonym terminem spłaty, przy czym wydłużenie okresu kredytowania poza termin umowy – 30 listopada 2017r. może nastąpić po wyrażeniu zgody przez Wykonawcę
21) Kredyt zostanie spłacony do 30 listopada 2017 roku.
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 258100-2012 z dnia 2012-07-18 r. Ogłoszenie o zamówieniu – Czarna Woda
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Miejskiej Czarna Woda kredytu długoterminowego w 2012 roku w wysokości 327.300 zł – na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w wysokości 327.300 zł.
Termin składania ofert: 2012-07-26
Burmistrz Miasta
Arkadiusz Gliniecki
Numer ogłoszenia: 267094 – 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 258100 – 2012 data 18.07.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miejska Czarna Woda, ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda, woj. pomorskie, tel. 058 5878855 w. 38, fax. 058 5878801.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
-
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2.
-
W ogłoszeniu jest: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017..
-
W ogłoszeniu powinno być: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2017..
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 258100-2012 z dnia 2012-07-18 r. Ogłoszenie o zamówieniu – Czarna Woda
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Miejskiej Czarna Woda kredytu długoterminowego w 2012 roku w wysokości 327.300 zł – na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w wysokości 327.300 zł.
Termin składania ofert: 2012-07-26
Burmistrz Miasta
Arkadiusz Gliniecki
NDS 2008 (0 kB)
NDS 2009 (0 kB)
NDS 2010 (0 kB)
NDS 2011 (0 kB)
Rb 27s 2008 (0 kB)
Rb 27s 2009 (0 kB)
Rb 27s 2010 (0 kB)
Rb 27s 2011 (0 kB)
Rb 28s 2008 (0 kB)
rb 28s 2009 (0 kB)
Rb 28s 2010r (0 kB)
Rb 28s 2011 (0 kB)
Rb N 2008 (0 kB)
Rb N 2009 (0 kB)
Rb N 2010 (0 kB)
Rb N 2011 (0 kB)
Rb Z 2008 (0 kB)
Rb Z 2009 (0 kB)
RB Z 2010 (0 kB)
Rb Z 2011 (0 kB)
Uchwała Nr136 (0 kB)
Uchwała RIO Nr 007 o prawidłowości planowanej kwoty długu (0 kB)
Uchwała RIO Nr 069 opinia o wykonaniu budżetu za 2011r. (0 kB)
Uchwała RM nr XVI.109.12 o zaciągnięciu kredytu (0 kB)
informacja o zobowiązaniach (0 kB)
informacja o syt. fin. 2012 (0 kB)
Informacja o wykonaniu budżetu (0 kB)