Gmina Miejska Czarna Woda
ogłasza przetarg nieograniczony na
Dowóz uczniów na terenie Gminy Miejskiej Czarna Woda w roku szkolnym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 85885 – 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Czarna Woda , ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda, woj. pomorskie, tel. 058 5878855 w. 38, faks 058 5878801.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarna-woda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów na terenie Gminy Miejskiej Czarna Woda w roku szkolnym 2009/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozach uczniów na terenie Gminy Miejskiej Czarna Woda w okresie od dnia 01.09.2009 r. do 25.06.2010 r. na trasach:
a)Dowozy:
godz 7.15 – Huta Kalna – Lubiki – ZSP w Czarnej Wodzie – Czarna Woda ul. Polna, Długa – Przedszkole Publiczne – ZSP w Czarnej Wodzie (godz.7.35)
godz 8.20 – ZSP w Czarnej Wodzie – Huta Kalna (8.20) – Lubiki – Czarna Woda ul. Polna, Długa – ZSP w Czarnej Wodzie (godz 8.35),
godz.12.40 – Przedszkole w Czarnej Wodzie – ZSP w Czarnej Wodzie – Lubiki – Huta Kalna – ZSP w Czarnej Wodzie,
godz.13.40 – ZSP w Czarnej Wodzie – Lubiki – Huta Kalna – ZSP w Czarnej Wodzie, godz.14.30 – ZSP w Czarnej Wodzie – Lubiki – Huta Kalna,
Szczegółowy harmonogram wykonania usług transportowych uzależniony będzie od aktualnie obowiązującego arkusza organizacyjnego Zespołu Szkół Publicznych i Przedszkola Publicznego w Czarnej Wodzie. W przypadku zmiany arkusza, zleceniobiorca każdorazowo otrzyma od zleceniodawcy zaktualizowany harmonogram dowozów i odwozów Dzienny limit przejazdów – 95 km. Dowozy odbywają się w dni nauki szkolnej (szacunkowo w roku szkolnym 2009/2010- 185 dni)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
-
1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:
-
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
-
2.W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-3 niniejszego rozdziału
-
3.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
-
1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
-
1)Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, według załącznika nr 1 do formularza oferty;
-
2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
-
4)Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – według załącznika nr 2 do formularza oferty;
-
5)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności;
-
6)Licencję na wykonywanie transportu drogowego osób, ważną przez cały okres wykonywania zamówienia;
-
7)Aktualne polisy OC i NW dla środków transportu, którymi wykonawca będzie wykonywał usługę;
-
8)Oświadczenie o posiadaniu pojazdu dysponującego minimum 40-stoma miejscami siedzącymi;
-
9)Wykaz dwóch wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie – według załącznika nr 3 do formularza oferty.
-
2.Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
-
3.W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione ust. 1 pkt 1 – 3 przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie.
-
4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
-
.
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarna-woda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Czarna Woda ul. Mickiewicza 7 83-262 Czarna Woda.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski Czarna Woda ul. Mickiewicza 7 83-262 Czarna Woda Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej – Numer ogłoszenia: 85885 – 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009