Gmina Miejska Czarna Woda
Ogłasza przetarg nieograniczony na
Remont elewacji i dachu budynku siłowni
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Czarna Woda , ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda, woj. pomorskie, tel. 058 5878855 w. 38, faks 058 5878801.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarna-woda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji i dachu budynku siłowni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Remont elewacji i dachu budynku siłowni obejmujący:
– okładziny schodów zewnętrznych z płytek kamionkowych GRES,
– rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych i pokrycie dachu blachodachówką,
– montaż rynien i rur spustowych,
– docieplenie ścian budynku styropianem,
– rozbiórka i montaż drzwi wejściowych,
– montaż rolet na oknach.
Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 4 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.40.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
2.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. -
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
1)Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, według załącznika nr 1 do formularza oferty.
2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4)Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (o ile dotyczy).
5)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie – co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – według załącznika nr 2 do formularza oferty.
2.Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarna-woda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Czarna Woda ul. Mickiewicza 7 83-262 Czarna Woda.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski Czarna Woda ul. Mickiewicza 7 83-262 Czarna Woda.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Ogłoszenie zostało wysłane do Biuletynu Zamówień Publicznych z numerem: 245500-2009 dnia 20-07-2009 r.
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (0 kB)
Odpowiedź na zapytanie (0 kB)
Odpowiedź na zapytanie 2 (0 kB)
Odpowiedź na zapytanie 3 (0 kB)