• Skip to main content
  • Przejdź do stopki
  • Przejdz do nawigacji

Czarna Woda - Urząd Miejski

Oficjalny Serwis Urzędu Miejskiego

  • Gmina
  • Urząd
  • Biznes
  • Turystyka
  • Projekty dofinansowane
  • Kontakt
Biuletyn Informacji PublicznejePuap2e-UrządMapa Gminy Czarna WodaPolski · English · Deutsch

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

15 lipca 2009 by UM Czarna Woda

Udostępnij ten wpis.

  • Facebook
  • Tweeter
  • LinkedIn

Gmina Miejska Czarna Woda

Ogłasza przetarg nieograniczony na

Rozbudowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czarna Woda – etap I

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Czarna Woda , ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda, woj. pomorskie, tel. 058 5878855 w. 38, faks 058 5878801.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarna-woda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czarna Woda – etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miasta Czarna Woda o łącznej długości 7445.21 mb. Szczegółowy zakres robót określa SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.60-4, 45.23.24.40-8, 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.32.52-0, 45.23.31.42-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 30.000,00 zł. (słownie złotych trzydzieści tysięcy 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
    1.1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    1.2. Posiadają niezbędną wiedzę oraz doświadczenie i wykażą się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 inwestycji polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości min. 5 km i wartości nie mniejszej jak 2,5 mln. zł każda, w tym jednej obejmującej wykonanie przepustu pod drogą, rzeką lub torami kolejowymi, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
    1.3.Wykażą się średnim zatrudnieniem w roku 2007 oraz roku 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w ilości minimum 15 pracowników.
    1.4.Dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym co najmniej 2 pracownikami kadry technicznej, posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji robót sanitarnych, z czego co najmniej 1 osobą posiadającą minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami na co najmniej 2 zadaniach inwestycyjnych, obejmujących budowę sieci kanalizacyjnej o długości minimum 3 km każde, przewidzianą do wykonywania czynności kierownika budowy,
    1.5.Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej 2 000.000 zł, i zobowiązują się do zachowania ubezpieczenia, w co najmniej takiej wysokości do końca okresu realizacji zamówienia.
    1.6.Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. Na potwierdzenie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów:
    a)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy – załącznik nr 1 do oferty (druk do wypełnienia),
    b)Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – załącznik nr 2 do oferty. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
    c)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (załączniki nr 3 i 4 do oferty) potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
    d)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 5 do oferty), W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
    e)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 6 do oferty), W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
    2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów:
    a)Doświadczenie zawodowe – załącznik nr 7 do oferty (wg wzoru w SIWZ). Doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót objętych przedmiotem zamówienia: Należy sporządzić wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 inwestycji polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości min. 5 km i wartości nie mniejszej jak 2,5 mln. zł każda, w tym jednej obejmującej wykonanie przepustu pod drogą, rzeką lub torami kolejowymi, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
    b)Potencjał kadrowy – załącznik nr 8 do oferty(wg wzoru w SIWZ). Należy załączyć do oferty oświadczenie o średniej wielkości zatrudnienia w roku 2007 oraz w roku 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w tym informację o kadrze technicznej posiadającej uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji robót sanitarnych, wraz z wykazem kadry technicznej proponowanej do realizacji zamówienia, spełniającej wymagania określone w rozdz. V pkt. 1.4 lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (wg wzoru w SIWZ). Do wykazu jw. należy załączyć: -kopię posiadanych uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, -opis doświadczenia zawodowego, potwierdzający posiadanie wymaganego doświadczenia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
    c)Sytuacja ekonomiczna i finansowa Załączenia do oferty kopii aktualnego dokumentu (polisy) potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000 zł wraz ze zobowiązaniem do zachowania ubezpieczenia w co najmniej takiej wysokości do końca okresu realizacji zamówienia – załącznik nr 9 do oferty, W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
    3.Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty w oryginale pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w § 1 ust 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zmianami), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mową w ust 1 w/w rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
    5.Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem, na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarna-woda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Czarna Woda, ul. Mickiewicza 7 83-262 Czarna Woda.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Czarna Woda, 83-262 Czarna Woda, ul. Mickiewicza 7,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt przewidziany do finansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007 – 2013.


UWAGA

Z uwagi na wielkość plików "Projekt budowlano – wykonawczy – Tom I  Część opisowa" oraz "Projekt budowlano – wykonawczy – Tom II Część rysunkowa" – dokumenty te dostępne są na płycie CD w siedzibie Zamawiającego.

 

INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI SIWZ.

Dnia 16.07.2009 r na stronie 17 SIWZ, w rozdziale XXVIII PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA, w części I Określenie przedmiotu zamówienia, w pkt 1.2 ppkt 6 po akapicie pierwszym dodano zapis o treści:

Zgodnie z treścią art.29 ust.3 Prawo Zamówień Publicznych projekt realizuje konkretne rozwiązanie, więc dopuszcza się stosowanie urządzeń i materiałów równoważnych, co do ich cech i parametrów a wszelkie nazwy firmowe urządzeń lub materiałów powinny być traktowane jako definicje standardu a nie konkretne nazwy firmowe jako nominacje urządzeń i wyrobów zastosowanych w dokumentacji.
Wszystkie materiały i urządzenia równoważne w stosunku do dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót muszą być zgłoszone w trakcie przetargu na piśmie w formie załącznika do oferty wraz ze wszystkimi parametrami technicznymi i będą badane w trakcie oceny oferty.

Pliki do pobrania
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (0 kB)
STWiORB (0 kB)
Przedmiar robót (0 kB)
Projekt budowlano przepompowni PS 3 (0 kB)
Odpowiedź na zapytanie (0 kB)

 

Pliki do pobrania

103
Tytuł: 103
Rozmiar: 60 KB
95
Tytuł: 95
Rozmiar: 376 KB
96
Tytuł: 96
Rozmiar: 384 KB
97
Tytuł: 97
Rozmiar: 147 KB
98
Tytuł: 98
Rozmiar: 396 KB

W kategorii:Archiwum

Footer

Czarna Woda - Herb

Adres:

Urząd Miejski w Czarnej Wodzie
83-262 Czarna Woda
ul. Mickiewicza 7

Godziny otwarcia

poniedziałki:
8:00 - 16:00
od wtorku do piątku:
7:15 - 15:15

Telefony (+48):

58 587 88 50
58 587 88 55
58 587 89 13
58 587 89 33

Napisz do nas:

Email: urzad@czarna-woda.pl
Fax: 58 587 88 01

Nr konta bankowego

BS SKÓRCZ 65 8342 0009 4003 2001 2000 0002

Urząd Miejski w Czarnej Wodzie · Wszystkie prawa zastrzeżone © 2021 · Deklaracja dostępności / Polityka prywatności · Strona archiwalna

    • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
    • O Gminie
      • Aktualności
      • Informacje o gminie
      • Kalendarium Czarnej Wody
      • Biuletyn Informacyjny
      • Plan gminy
      • Kontakt
      • Zdjęcie satelitarne
      • Dla inwestorów
      • Przetargi
      • Podatki i opłaty lokalne
      • Jak załatwić sprawę?
      • Zamierzenia i plany
      • Środowisko
      • Inwestycje
      • Azbest
    • Projekty dofinansowane
      • BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO
      • POWER 2014-2020: „Pomorscy Partnerzy e-Rozwoju”
      • POPC: „Starogardzki Orange Światłowód”
      • RPO WP 2014-2020: „DOBRA EDUKACJA”
      • PROW 2014-2020
      • Projekt powszechnej nauki pływania „Umiem pływać”
    • Kultura
      • Imprezy kulturalne
      • Kalendarz Imprez Kultura
      • Biblioteka
      • Wystawa Przyrody
      • Wystawa – Ślady Historii
      • Galeria Ostoja
      • Chór „Cor Matris”
      • Klub Emerytów
    • Sport
      • Kalendarz Imprez Sport
      • KS WDA Czarna Woda
      • Koło PZW Czarna Woda
      • Kluby sportowe
      • Brydż
      • Siłownia
      • Basen
    • Turystyka
      • Kalendarz imprez
      • Szlaki wodne
      • Szlaki turystyczne
      • Oferta turystyczna
      • Noclegi
      • Zawody w grillowaniu
      • Wypożyczalnie kajaków
      • Rozkład jazdy PKP
      • Rozkład jazdy PKS
      • Odległości
    • Adresy
      • Adresy i telefony alarmowe
      • Adresy internetowe
      • Adresy lokalne
      • Wizytówki firm
      • Firmy i instytucje
      • Wyszukiwarka ofert pracy z regionu
      • Gastronomia
    • Fotogaleria
    • Spis rolny 2020