Czarna Woda, dnia 12 sierpnia 2021 r.
ZP.271.3.2021
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zadanie: „Budowa drogi gminnej ul. Szyszkowiec wraz z budową sieci wodociągowo-kanalizacyjnej”
ZMIANA treści SWZ
Burmistrz Czarnej Wody, działając zgodnie z art. 137 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zawiadamia o dokonaniu zmiany treści Specyfikacji Warunków Zamówienia sporządzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie „Budowa drogi gminnej ul. Szyszkowiec wraz z budową sieci wodociągowo-kanalizacyjnej”w ten sposób, że:
1) dodaje się załączniki:
– karty otworów geotechnicznych,
– mapy dokumentacyjne odwiertów nr 1 i nr 2,
– objaśnienia do map, kart i przekrojów odwiertów geotechnicznych,
– opinię geotechniczną;
2) w Rozdziale III ust. 2 pkt 2.1 zapis „2.1/ Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 16.08.2021 r. do godz. 10:00.”
zastępuje się zapisem: „2.1/ Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 19.08.2021 r. do godz. 10:00.”
3) w Rozdziale III ust. 3 pkt 3.1 zapis „3.1/ Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.08.2021 r. o godz. 11:00 – poprzez odszyfrowanie ofert.”
zastępuje się zapisem: „3.1/ Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.08.2021 r. o godz. 11:00 – poprzez odszyfrowanie ofert.”
4) w Rozdziale III ust. 4 pkt 4.1 zapis „4.1/ Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15.09.2021r.”
zastępuje się zapisem: „4.1/ Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do dnia 18.09.2021r.”
Powyższa zmiana powoduje wydłużenie terminu składania ofert, zgodnie z punktem 2 i 3 niniejszego pisma.
Burmistrz Czarnej Wody
Arkadiusz Gliniecki