w postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 i 2018) określonego w art. 4 pkt 8 na
„Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę studni głębinowej w miejscowości Czarna Woda – studnia zastępcza za studnię głębinową nr 2a”
- ZAMAWIAJĄCY
Gmina Czarna Woda, ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda
NIP 592-10-02-479, REGON 191675617
Tel. 58 587-88-50, Fax: 58 587-88-01
Adres strony internetowej: www.czarna-woda.pl
Adres poczty elektronicznej: srodowisko@czarna-woda.pl
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest:
„Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę studni głębinowej w miejscowości Czarna Woda – studnia zastępcza za studnię głębinową nr 2a”
- Ustalenie lokalizacji projektowanej studni głębinowej oraz uzyskanie potrzebnych map do celów projektowych leży po stronie Wykonawcy.
Ujęcie wody podziemnej zlokalizowane jest na działce nr 793 (obręb ewidencyjny Czarna Woda) w miejscowości Czarna Woda, powiat starogardzki, województwo pomorskie.
- Wykonanie dokumentacji projektowej prac geologicznych na budowę ujęcia wód podziemnych w miejscowości Czarna Woda (studnia – głębokość ok. 117 m) – wraz z zatwierdzeniem projektu przez właściwy organ.
Przedmiotowe opracowanie powinno spełniać wymogi obowiązujących przepisów ustawy Prawo geologiczne i górnicze, Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska, Prawo wodne.
- Wykonanie przedmiaru robót na prace geologiczne.
Przedmiar robót należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129).
- Wykonanie kosztorysu inwestorskiego na prace geologiczne.
Kosztorys inwestorski należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389).
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 05.11.2018 r.
IV. MIEJSCE LUB SPOSÓB UZYSKANIA INFORMACJI ORAZ DODATKOWEJ DOKUMENTACJI OKREŚLAJĄCEJ SZCZEGÓŁOWE WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ze strony Zamawiającego uprawnionym do udzielenia wyjaśnień jest: Julia Gąsiorowska, Podinspektor ds. ochrony środowiska, gospodarki odpadami i gospodarki wodno-ściekowej, tel. 58 587-88-50 wew.
V. KRYTERIA WYBORU OFERT: 100% cena
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
- Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia, ewentualnie musi dysponować osobą lub osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do realizacji zamówienia.
- Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia w zakresie wykonania dokumentacji projektowej na budowę ujęcia wód podziemnych – załącznik nr 2.
VII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Ofertę należy sporządzić na załączonym druku „Formularz ofertowy” (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania). Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Oferta powinna być złożona w szczelnie zamkniętej nieprzezroczystej kopercie z zamieszczonym stemplem składającego ofertę z umieszczonym napisem:
„Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę studni głębinowej w miejscowości Czarna Woda – studnia zastępcza za studnię głębinową nr 2a”
Nie otwierać przed 16.07.2018 r. godz. 11:00
- Oferty niekompletne i złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1
- Wykaz wykonywanych usług – załącznik nr 2
- Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień.
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferty należy złożyć (osobiście, listownie) w terminie do dnia 16.07.2018 r. do godz. 11:00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie, ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda.
- Otwarcie ofert odbędzie się 16.07.2018 r. o godz. 11:15 w Urzędzie Miejskim w Czarnej Wodzie.
X. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIENIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONWCĄ ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW
- Niniejsze postepowanie prowadzone jest w języku polskim.
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość do unieważnienia postępowania bez wyboru Wykonawcy.
Gmina Czarna Woda, ul. Mickiewicza 7
83-262 Czarna Woda
NIP 592-10-02-479
REGON 191675617
Czarna Woda, dnia 21 czerwca 2018 r.