Realizując zadania wynikające z nowelizacji ustawy
z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391),
Burmistrz Miasta Czarna Woda
wzywa właścicieli nieruchomości zlokalizowanych w obrębie Gminy Miejskiej Czarna Woda, którzy wyposażyli swoje nieruchomości w przydomowe oczyszczalnie ścieków,
do złożenia informacji
1/ o posiadaniu przydomowej oczyszczalni ścieków,
2/ o podpisaniu umowy z uprawnioną firmą wywożącą osady ściekowe do oczyszczalni ścieków,
3/ o ilości i częstotliwości wywożenia osadów ściekowych.
Informację należy złożyć w formie pisemnej i przysłać za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Czarnej Wodzie, ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda lub złożyć w Sekretariacie tut. urzędu p. nr 19. Informację można również przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: srodowisko@czarna-woda.pl
Termin składania informacji mija 31 grudnia 2012r.