Urząd Miejski w Czarnej Wodzie informuje, o możliwości dofinansowania usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Czarna Woda w 2016r.
Właściciele nieruchomości, którzy jeszcze do końca września 2016r. planują usuwanie pokryć dachowych azbestowo-cementowych (eternit) mogą ubiegać się o dotację na demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów azbestowych.
W tym celu należy złożyć wniosek do Burmistrza Czarnej Wody. Poniżej zamieszczamy formularz wniosku wraz z załącznikami. Formularze można pobrać także w Referacie Ochrony Środowiska w terminie od 17 do 22 sierpnia 2016r.
Wniosek należy złożyć w Sekretariacie tut. urzędu – p. nr 19 lub przysłać za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Czarnej Wodzie, ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda.
Termin składania wniosków od 17 do 22.08.2016r.