- Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie
b) wykształcenie średnie kierunkowe informatyczne
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych
f) staż pracy – minimum 1 rok.
- Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w zakresie administrowania sieciami komputerowymi
b) doświadczenia w zakresie prowadzenia szkoleń komputerowych w zakresie systemów operacyjnych i pakietów biurowych
c) znajomość języka obcego
d) prawo jazdy kat. B
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) administrowanie siecią komputerową salki internetowej Urzędu Miejskiego
b) administrowanie siecią komputerową w Centrum Kształcenia na odległość w Lubikach
c) administrowanie siecią komputerową w Świetlicy w Hucie Kalnej
d) administrowanie siecią komputerową Miejskiej Biblioteki Publicznej
e) prowadzenie szkoleń komputerowych w zakresie systemów operacyjnych i pakietów biurowych (na zlecenie)
f) nadzór na prawidłowym funkcjonowaniem i użytkowaniem wyposażenia salki internetowej
g) obsługa sprzętu i nadzór nad sprzętem audio i video
h) wprowadzanie danych i aktualizacja serwisu BIP Urzędu Miejskiego
i) przygotowywanie okresowych informacji i sprawozdań na zlecenie przełożonych
j) prowadzenie ewidencji osób korzystających z salki internetowej
k) inkasowanie opłat za korzystanie z urządzeń i rozliczanie się w okresach tygodniowych
l) wykonywanie innych czynności zleconych przez Burmistrza lun Sekretarza
- Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV)
b) list motywacyjny
c) dokument poświadczający wykształcenie
d) kwestionariusz osobowy
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach i stażu pracy.
Zatrudnienie w wymiarze pół etatu, na okres do 31.12.2008 r, w przypadku pozytywnej oceny pracy oraz przedłużenia umowy współpracy z Zarządem Regionu NSZZ Solidarność w Gdańsku zatrudnienie na okres trwania przedłużonej umowy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie, pocztą elektroniczną na adres: skrzynkapodawcza@czarna-woda.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urząd Miejski w Czarnej Wodzie, 83-262 Czarna Woda, ul. Mickiewicza 7 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko „Pomoc administracyjna ds. obsługi informatycznej”w terminie do dnia 25.07 2008 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.czarna-woda.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Mickiewicza 7. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.