Gmina Miejska Czarna Woda
ogłasza przetarg nieograniczony na
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztowej na budowę nawierzchni ulic: Wiśniowej, Słonecznej, Zielonej, Topolowej i Kwiatowej w Czarnej Wodzie
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Czarna Woda , ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda, woj. pomorskie, tel. 058 5878855 w. 38, faks 058 5878801.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarna-woda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztowej na budowę nawierzchni ulic: Wiśniowej, Słonecznej, Zielonej, Topolowej i Kwiatowej w Czarnej Wodzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie I – Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztowej na budowę nawierzchni ulicy Wiśniowej.
Zadanie II – Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztowej na budowę nawierzchni ulic: Słonecznej, Zielonej, Topolowej i Kwiatowej w Czarnej Wodzie.
Zamawiający żąda od Wykonawcy wykonania kompletnej dokumentacji projektowej dla każdego zadania oddzielnie.
1.Budowa nawierzchni ulic polegać ma na dostosowaniu ich do następujących parametrów technicznych i użytkowych:
a)nawierzchnia jezdni – bitumiczna,
b)nawierzchnia chodników – kostka betonowa,
c)budowa i przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych w istniejącym pasie drogowym, nawierzchnia bitumiczna na zjazdach indywidualnych i publicznych
d)odwodnienie obiektów drogowych (przepusty poprzeczne i pod zjazdami) według wskazań Zamawiającego na etapie projektowania.
e)wykonanie oznakowania poziomego i pionowego w zakresie zgodnym z docelową organizacją ruchu
a)długość jezdni – ok 575 m,
b)szerokość jezdni – do 5 m,
c)chodnik jednostronny – szerokość do 1,5 m,
d)pobocze jednostronne – szerokość do 1 m. 1.3.
Dla zadania II:
a)długość jezdni – ok 930 m łącznie dla 4 ulic
b)szerokość jezdni – do 5,5 m dla ul. Słonecznej (długość jezdni 320 m)
c)szerokość jezdni – do 5 m dla ul. Zielonej, Topolowej i Kwiatowej (długość jezdni 610 m)
d)chodnik obustronny – szerokość do 1,5 m (z uwzględnieniem posiadanych przez Zamawiającego projektów chodników wzdłuż ulic objętych Zadaniem II).
e)pobocza – szerokość do 1 m,
1.4.Pozostałe parametry zostaną uzgodnione z Wykonawcą na etapie projektowania.
2.Dokumentacja projektowa musi być wykonana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) i powinna zawierać:
2.1.Opracowanie projektu budowlanego, wymaganego przepisami Prawa budowlanego i spełniającego wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133 ze zm.) wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót, z szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań – 6 egzemplarzy w wersji papierowej.
2.2.Projekty wykonawcze o których mowa w § 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) – 6 egzemplarzy w wersji papierowej.
2.3.Przedmiary robót w zakresie, o którym mowa w § 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) – 6 egzemplarzy w wersji papierowej.
2.4.Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów (BIOZ) – 6 egzemplarzy w wersji papierowej według Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r., w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r., Nr 120, poz. 1126),
2.5.Kosztorysy inwestorskie opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) – 6 egzemplarzy w wersji papierowej.
2.6.Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które należy opracować na podstawie odpowiednich norm materiałowych i czynnościowych, świadectw dopuszczenia materiałów do stosowania, wytycznych technicznych i technologicznych, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania poszczególnych robót. Szczegółowe specyfikacje techniczne muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i § 14 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) – 6 egzemplarzy w wersji papierowej.
2.7.Projekt organizacji ruchu na czas budowy – 6 egzemplarzy w wersji papierowej w oparciu o ustawę z dnia 1 lutego 1983 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181 ze zm.) i Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r., Nr 177, poz. 1729).
2.8.Projekt stałej organizacji ruchu – 6 egzemplarzy w wersji papierowej w oparciu o ustawę z dnia 1 lutego 1983 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181 ze zm.) i Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r., Nr 177, poz. 1729).
3.Wszystkie materiały opracowane przez Wykonawcę (tekstowe, obliczeniowe, graficzne-mapy) wchodzące w skład dokumentacji projektowej, należy przekazać Zamawiającemu również w wersji elektronicznej (płyta CD lub DVD) do prezentacji na stronie internetowej z możliwością pobrania pliku i wydrukowania:
3.1.część kosztorysowa w tym kosztorys ślepy (format .pdf),
3.2.część przedmiarowa (format .pdf),
3.3.część opisowa (format .odt lub .doc),
3.4.część graficzna, mapy (format .jpg z możliwością skalowania 100%).
Poszczególne pliki (lub ich części) powinny być opisane w sposób umożliwiający łatwe zidentyfikowanie ich zawartości dla każdego zadania oddzielnie.
4.Zamawiający wymaga, aby części opisowe projektów budowlanych zawierały dane umożliwiające wypełnienie karty informacyjnej przedsięwzięcia, zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z dnia 3 października 2008 r. (Dz. U. Nr 199, poz. 1227).
5.Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszelkich uzgodnień niezbędnych do otrzymania pozwolenia na budowę. Uzgodnienia i umowy z właścicielami gruntów w tym z właściwym ZUD winno być przeprowadzone na etapie sporządzania projektu budowlanego, Uzgodnienia w szczególności mają być przeprowadzone w instytucjach, których urządzenia kolidują z drogami (dystrybutor energii elektrycznej, sieć telefoniczna, itd.)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.00.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, według załącznika nr 1 do formularza oferty. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – według załącznika nr 2 do formularza oferty. 5)Wykaz wykonanych przez oferenta w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie – co najmniej 1 kompletnej dokumentacji projektowej dotyczącej budowy, przebudowy lub remontu dróg o zakresie podobnym do określonego niniejszym zamówieniem, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie – według załącznika nr 3 do formularza oferty. 2.Dokumenty, o których mowa w ust 1 należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. 3.W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione ust. 1 pkt 2 – 5 przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarna-woda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Czarna Woda ul. Mickiewicza 7 83-262 Czarna Woda.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski Czarna Woda ul. Mickiewicza 7 83-262 Czarna Woda.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 2009-02-04 (numer ogłoszenia 33343).