• Skip to main content
  • Przejdź do stopki
  • Przejdz do nawigacji

Czarna Woda - Urząd Miejski

Oficjalny Serwis Urzędu Miejskiego

  • Gmina
  • Urząd
  • Biznes
  • Turystyka
  • Projekty dofinansowane
  • Kontakt
Biuletyn Informacji PublicznejePuap2e-UrządMapa Gminy Czarna WodaPolski · English · Deutsch

OGŁOSZENIE PRZETARGU

4 lutego 2009 by UM Czarna Woda

Udostępnij ten wpis.

  • Facebook
  • Tweeter
  • LinkedIn

Gmina Miejska Czarna Woda

ogłasza przetarg nieograniczony na

 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztowej na budowę nawierzchni ulic: Wiśniowej, Słonecznej, Zielonej, Topolowej i Kwiatowej w Czarnej Wodzie

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Czarna Woda , ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda, woj. pomorskie, tel. 058 5878855 w. 38, faks 058 5878801.

·       Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarna-woda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztowej na budowę nawierzchni ulic: Wiśniowej, Słonecznej, Zielonej, Topolowej i Kwiatowej w Czarnej Wodzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:

Zadanie I – Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztowej na budowę nawierzchni ulicy Wiśniowej.

Zadanie II – Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztowej na budowę nawierzchni ulic: Słonecznej, Zielonej, Topolowej i Kwiatowej w Czarnej Wodzie.

Zamawiający żąda od Wykonawcy wykonania kompletnej dokumentacji projektowej dla każdego zadania oddzielnie.

1.Budowa nawierzchni ulic polegać ma na dostosowaniu ich do następujących parametrów technicznych i użytkowych:

 1.1.Wymagania wspólne dla zadania I i II:

a)nawierzchnia jezdni – bitumiczna,

b)nawierzchnia chodników – kostka betonowa,

c)budowa i przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych w istniejącym pasie drogowym, nawierzchnia bitumiczna na zjazdach indywidualnych i publicznych

d)odwodnienie obiektów drogowych (przepusty poprzeczne i pod zjazdami) według wskazań Zamawiającego na etapie projektowania.

e)wykonanie oznakowania poziomego i pionowego w zakresie zgodnym z docelową organizacją ruchu

 1.2.Dla zadania I:

a)długość jezdni – ok 575 m,

b)szerokość jezdni – do 5 m,

c)chodnik jednostronny – szerokość do 1,5 m,

d)pobocze jednostronne – szerokość do 1 m. 1.3.

Dla zadania II:

a)długość jezdni – ok 930 m łącznie dla 4 ulic

b)szerokość jezdni – do 5,5 m dla ul. Słonecznej (długość jezdni 320 m)

c)szerokość jezdni – do 5 m dla ul. Zielonej, Topolowej i Kwiatowej (długość jezdni 610 m)

d)chodnik obustronny – szerokość do 1,5 m (z uwzględnieniem posiadanych przez Zamawiającego projektów chodników wzdłuż ulic objętych Zadaniem II).

e)pobocza – szerokość do 1 m,

1.4.Pozostałe parametry zostaną uzgodnione z Wykonawcą na etapie projektowania.

2.Dokumentacja projektowa musi być wykonana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) i powinna zawierać:

2.1.Opracowanie projektu budowlanego, wymaganego przepisami Prawa budowlanego i spełniającego wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133 ze zm.) wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót, z szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań – 6 egzemplarzy w wersji papierowej.

2.2.Projekty wykonawcze o których mowa w § 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) – 6 egzemplarzy w wersji papierowej.

2.3.Przedmiary robót w zakresie, o którym mowa w § 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) – 6 egzemplarzy w wersji papierowej.

2.4.Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów (BIOZ) – 6 egzemplarzy w wersji papierowej według Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r., w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r., Nr 120, poz. 1126),

2.5.Kosztorysy inwestorskie opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) – 6 egzemplarzy w wersji papierowej.

2.6.Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które należy opracować na podstawie odpowiednich norm materiałowych i czynnościowych, świadectw dopuszczenia materiałów do stosowania, wytycznych technicznych i technologicznych, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania poszczególnych robót. Szczegółowe specyfikacje techniczne muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i § 14 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) – 6 egzemplarzy w wersji papierowej.

2.7.Projekt organizacji ruchu na czas budowy – 6 egzemplarzy w wersji papierowej w oparciu o ustawę z dnia 1 lutego 1983 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181 ze zm.) i Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r., Nr 177, poz. 1729).

2.8.Projekt stałej organizacji ruchu – 6 egzemplarzy w wersji papierowej w oparciu o ustawę z dnia 1 lutego 1983 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181 ze zm.) i Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r., Nr 177, poz. 1729).

3.Wszystkie materiały opracowane przez Wykonawcę (tekstowe, obliczeniowe, graficzne-mapy) wchodzące w skład dokumentacji projektowej, należy przekazać Zamawiającemu również w wersji elektronicznej (płyta CD lub DVD) do prezentacji na stronie internetowej z możliwością pobrania pliku i wydrukowania:

3.1.część kosztorysowa w tym kosztorys ślepy (format .pdf),

3.2.część przedmiarowa (format .pdf),

3.3.część opisowa (format .odt lub .doc),

3.4.część graficzna, mapy (format .jpg z możliwością skalowania 100%).

Poszczególne pliki (lub ich części) powinny być opisane w sposób umożliwiający łatwe zidentyfikowanie ich zawartości dla każdego zadania oddzielnie.

4.Zamawiający wymaga, aby części opisowe projektów budowlanych zawierały dane umożliwiające wypełnienie karty informacyjnej przedsięwzięcia, zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z dnia 3 października 2008 r. (Dz. U. Nr 199, poz. 1227).

5.Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszelkich uzgodnień niezbędnych do otrzymania pozwolenia na budowę. Uzgodnienia i umowy z właścicielami gruntów w tym z właściwym ZUD winno być przeprowadzone na etapie sporządzania projektu budowlanego, Uzgodnienia w szczególności mają być przeprowadzone w instytucjach, których urządzenia kolidują z drogami (dystrybutor energii elektrycznej, sieć telefoniczna, itd.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.00.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·       Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..

·       Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, według załącznika nr 1 do formularza oferty. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – według załącznika nr 2 do formularza oferty. 5)Wykaz wykonanych przez oferenta w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie – co najmniej 1 kompletnej dokumentacji projektowej dotyczącej budowy, przebudowy lub remontu dróg o zakresie podobnym do określonego niniejszym zamówieniem, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie – według załącznika nr 3 do formularza oferty. 2.Dokumenty, o których mowa w ust 1 należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. 3.W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione ust. 1 pkt 2 – 5 przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarna-woda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Czarna Woda ul. Mickiewicza 7 83-262 Czarna Woda.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski Czarna Woda ul. Mickiewicza 7 83-262 Czarna Woda.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 


Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 2009-02-04 (numer ogłoszenia 33343).

Pliki do pobrania
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (0 kB)

 

Pliki do pobrania

55
Tytuł: 55
Rozmiar: 515 KB

W kategorii:Archiwum

Footer

Czarna Woda - Herb

Adres:

Urząd Miejski w Czarnej Wodzie
83-262 Czarna Woda
ul. Mickiewicza 7

Godziny otwarcia

poniedziałki:
8:00 - 16:00
od wtorku do piątku:
7:15 - 15:15

Telefony (+48):

58 587 88 50
58 587 88 55
58 587 89 13
58 587 89 33

Napisz do nas:

Email: urzad@czarna-woda.pl
Fax: 58 587 88 01

Nr konta bankowego

BS SKÓRCZ 65 8342 0009 4003 2001 2000 0002

Urząd Miejski w Czarnej Wodzie · Wszystkie prawa zastrzeżone © 2021 · Deklaracja dostępności / Polityka prywatności · Strona archiwalna

    • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
    • O Gminie
      • Aktualności
      • Informacje o gminie
      • Kalendarium Czarnej Wody
      • Biuletyn Informacyjny
      • Plan gminy
      • Kontakt
      • Zdjęcie satelitarne
      • Dla inwestorów
      • Przetargi
      • Podatki i opłaty lokalne
      • Jak załatwić sprawę?
      • Zamierzenia i plany
      • Środowisko
      • Inwestycje
      • Azbest
    • Projekty dofinansowane
      • BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO
      • POWER 2014-2020: „Pomorscy Partnerzy e-Rozwoju”
      • POPC: „Starogardzki Orange Światłowód”
      • RPO WP 2014-2020: „DOBRA EDUKACJA”
      • PROW 2014-2020
      • Projekt powszechnej nauki pływania „Umiem pływać”
    • Kultura
      • Imprezy kulturalne
      • Kalendarz Imprez Kultura
      • Biblioteka
      • Wystawa Przyrody
      • Wystawa – Ślady Historii
      • Galeria Ostoja
      • Chór „Cor Matris”
      • Klub Emerytów
    • Sport
      • Kalendarz Imprez Sport
      • KS WDA Czarna Woda
      • Koło PZW Czarna Woda
      • Kluby sportowe
      • Brydż
      • Siłownia
      • Basen
    • Turystyka
      • Kalendarz imprez
      • Szlaki wodne
      • Szlaki turystyczne
      • Oferta turystyczna
      • Noclegi
      • Zawody w grillowaniu
      • Wypożyczalnie kajaków
      • Rozkład jazdy PKP
      • Rozkład jazdy PKS
      • Odległości
    • Adresy
      • Adresy i telefony alarmowe
      • Adresy internetowe
      • Adresy lokalne
      • Wizytówki firm
      • Firmy i instytucje
      • Wyszukiwarka ofert pracy z regionu
      • Gastronomia
    • Fotogaleria
    • Spis rolny 2020