Gmina Miejska Czarna Woda
ogłasza przetarg nieograniczony na
Budowę wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnodostępnego dla dzieci i młodzieży w Czarnej Wodzie
Numer ogłoszenia: 108356 – 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Czarna Woda , ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda, woj. pomorskie, tel. 058 5878855 w. 38, faks 058 5878801.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarna-woda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnodostępnego dla dzieci i młodzieży w Czarnej Wodzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnodostępnego dla dzieci i młodzieży w Czarnej Wodzie.
Ogólnodostępne boisko sportowe w miejscowości Czarna Woda. Obiekt wykonywany w technologii boiska z trawy syntetycznej.
Boisko wielofunkcyjne będzie zawierało w sobie trzy funkcje:
1.1.Boisko do piłki ręcznej o wymiarach 20,00 x 40,00 m,
1.2.Dwa boiska do koszykówki o wymiarach 28,00 x 15,00 m,
1.3.Boisko do siatkówki o wymiarach 18,00 x 9,00 m.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1.Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 30 x 44 m o powierzchni zabudowy 1.351,63 m2 (pole do gry 30 x 44 m):
a)podbudowa przepuszczalna, dynamiczna,
b)krawędzie płyty boiska oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska z obrzeży betonowych 30 x 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową.
c)nawierzchnia boiska wykonana z trawy syntetycznej w kolorze zielonym wypełnionej zgodnie z technologia piaskiem kwarcowym. Obrzeża boisk, pola bramkowe piłki ręcznej oraz pola trzech sekund koszykówki w kolorze ceglastym. Linie boisk piłki ręcznej i siatkówki w kolorze białym a boisk koszykówki w kolorze żółtym. Wszystkie linie o szerokości 8cm. Trawa syntetyczna o wysokości 22mm i gęstości min. 20 000 na m2.
d)Wyposażenie boiska:
bramki stalowe z siatkami mocowane na stałe malowane proszkowo do piłki ręcznej 300x200cm – 1 kpl.
kosze z tablicami 90x120cm do koszykówki na słupach stalowych malowane proszkowo mocowane na stałe – 2 kpl.
zestaw aluminiowy uniwersalny z tulejami mocującymi do siatkówki – 1 kpl. gniazda zamontowane na stałe w płycie boiska.
e)Wyposażenie dodatkowe:
wycieraczki wewnętrzne z krat stalowych 50 x 250 x 2,5 cm wmontowane w korytka ściekowe na pełną głębokość – 2 szt. słupki do koszykówki umieszczone na stałe w tulejach zamontowanych w blokach fundamentowych o wymiarach 1,00 x 1,00 x 1,00 m. słupki do siatkówki umieszczone w tulejach zamontowanych w blokach fundamentowych o wymiarach 0,50 x 0,50 x 0,80 m. Tuleje maskowane klapami z przyklejoną sztuczną trawą. słupki do piłki ręcznej umieszczone na stałe w tulejach zamontowanych w blokach fundamentowych o wymiarach 0,50 x 0,50 x 0,80m. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 1 do SIWZ)
2.2.Budowę otocznie boiska – nawierzchnia otoczenia z kostki betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z obrzeżem betonowym 30x80cm i krawężnikiem betonowym 15×30. Na długości chodnika ustawione ławki stalowo-drewniane 50x180cm bez oparcia zamontowane na stałe – 6 szt. oraz kosze stalowe mocowane na stałe 2szt. W chodnik wmontowane wycieraczki zewnętrzne z krat stalowych 100x200x2,5 cm – 2 szt.
2.3.Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 1 do SIWZ)
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
3.1.Załącznik Nr 1 do SIWZ – Dokumentacja projektowa
3.2.Załącznik Nr 2 do SIWZ – Przedmiar robót – boisko wielofunkcyjne
3.3.Załącznik Nr 3 do SIWZ – Przedmiar robót – otocznie boiska
.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.33.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.:
1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności;
1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a)wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem oraz zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.),
b)dysponują osobą-osobami posiadającą-posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
konstrukcyjno-budowlanej,
instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
a)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na realizację powyższego zadania w wysokości minimum 400.000,00 PLN
b)posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
1.4.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
3.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 – Wykonawca składa oświadczenia, których wzory stanowią Załącznik Nr 5 oraz Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ.
1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia:
2.1.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem oraz zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania – wzór stanowi Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.
Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.),
2.2.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
a) konstrukcyjno-budowlanej,
b)instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
oraz zaświadczenie-zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem).
3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
3.1.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej na realizację powyższego zadania w wysokości minimum 400.000,00 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3.2.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarna-woda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.czarna-woda.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski Czarna Woda ul. Mickiewicza 7 83-262 Czarna Woda.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).