• Skip to main content
  • Przejdź do stopki
  • Przejdz do nawigacji

Czarna Woda - Urząd Miejski

Oficjalny Serwis Urzędu Miejskiego

  • Gmina
  • Urząd
  • Biznes
  • Turystyka
  • Projekty dofinansowane
  • Kontakt
Biuletyn Informacji PublicznejePuap2e-UrządMapa Gminy Czarna WodaPolski · English · Deutsch

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

23 kwietnia 2012 by UM Czarna Woda

Udostępnij ten wpis.

  • Facebook
  • Tweeter
  • LinkedIn

Burmistrz Miasta Czarna Woda

ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn:

Kompleksowe zagospodarowanie ogólnodostępnego terenu przy budynkach wielorodzinnych ul. Mickiewicza 4, 6, 8 w Czarnej Wodzie wraz z obiektami małej architektury
Numer ogłoszenia: 129466 – 2012; data zamieszczenia: 23.04.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Czarna Woda , ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda, woj. pomorskie, tel. 058 5878855 w. 38, faks 058 5878801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarna-woda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe zagospodarowanie ogólnodostępnego terenu przy budynkach wielorodzinnych ul. Mickiewicza 4, 6, 8 w Czarnej Wodzie wraz z obiektami małej architektury.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zagospodarowanie ogólnodostępnego terenu przy budynkach wielorodzinnych ul. Mickiewicza 4, 6, 8 w Czarnej Wodzie wraz z obiektami małej architektury – działki nr 112/5, 112/8, 112/3, 112/10, obręb Czarna Woda.
Działki będące terenem inwestycji znajdują się pomiędzy trzema budynkami mieszkalnymi wielorodzinnymi. Teren jest płaski, na działkach znajdują się chodniki przeznaczone do rozbiórki i droga asfaltowa, która nie będzie podlegać rozbiórce. Do zadań Wykonawcy będzie należało:
– oczyszczenie, przygotowanie terenu,
– demontaż istniejących nawierzchni chodników wraz z obrzeżami,
– zakup, dostawa i wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz z – obrzeżami betonowymi i podbudową,
– przygotowanie podbudowy i wykonanie nawierzchni z tłucznia,
– przygotowanie powierzchni gruntu i wysypanie nawierzchni żwirowej,
– montaż obrzeży trawnikowych kotwionych i betonowych na stykach dwóch rodzajów nawierzchni,
– zakup, dostawa i montaż obiektów małej architektury tj. ławki, pojemniki na odpadki, stolik rekreacyjny do gry w szachy, stół do tenisa stołowego, stojaki rowerowe oraz osłonięcie miejsca gromadzenia odpadów segmentowym płotem lamelowym, – wymiana gruntu w miejscach przeznaczonych na posadzenie zieleni,
– zagospodarowanie terenów zieleni tj. wykonanie trawników, sadzenie bylin, drzew i krzewów.
Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
– naprawę i przywrócenie do stanu poprzedniego uszkodzonych urządzeń i terenu, organizację i urządzenie placu budowy,
– wykonanie dokumentacji powykonawczej (kosztorys powykonawczy),
– dostarczenie atestów, aprobat, certyfikatów, deklaracji zgodności, świadectw jakości oraz kart gwarancyjnych,
– po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu placu budowy.
Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja budowlana, na którą składa się:
1) Zagospodarowanie terenu,
2) Przekrój przez teren A-A i B-B,
3) Przekrój przez teren D-D,
4) Przekrój przez teren C-C,
5) Zagospodarowanie terenu – nawierzchnia,
6) Zagospodarowanie terenu – nasadzenie zieleni,
7) Opis techniczny,
8) Specyfikacja Technicznego Wykonania i Odbioru Robót,
9) Zestawienie elementów wyposażenia (elementów małej architektury),
10) Przedmiar robót.
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający dopuszcza zamówienia uzupełniające w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6. PZP. Roboty nieprzewidziane zostaną rozliczone na podstawie oddzielnie zawartej umowy, wycenione w formie kosztorysu sporządzonego w oparciu o stawki, które nie mogą przekroczyć stawek robocizny, materiału, sprzętu, kosztów pośrednich i zysku zastosowanych do kalkulacji oferty w niniejszym postępowaniu.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.27.20-8, 45.11.12.91-4, 45.11.27.10-5, 45.23.32.00-1, 45.23.32.50-6, 45.34.20.00-6, 45.45.30.00-7, 45.23.13.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący doświadczeniem rozumianym jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego zamówienia tj. kompleksowe zagospodarowanie terenu. Realizacja tego zadania musi być potwierdzona dokumentami, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje lub protokoły odbioru prac). Wykazane prace wykraczające poza wymagany charakter nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert. Dotyczy to również wykazanych robót budowlanych nie potwierdzonych referencjami lub protokołami odbioru

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w sytuacji, gdy:
1) zostaną wprowadzone niezbędne zmiany do dokumentacji projektowej, bez których wprowadzenia nie będzie możliwe wykonanie umowy,
2) proponowane przez Wykonawcę zmiany będą miały wpływ na przyspieszenie ukończenia robót, zmniejszenie kosztów, poprawę sprawności lub wartości robót lub w inny sposób dostarczą Zamawiającemu pożytku,
3) Wystąpi konieczność rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,
4) realizacja robót zostanie przerwana na czas określony, za zgodą Zamawiającego, z uwagi na warunki pogodowe uniemożliwiające realizację robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej,
5) wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych, wynikająca ze:
– zmiany technologii wykonania robót, rodzaju materiałów, zaleconych przez inspektora nadzoru, lub projektanta,
– zmiany dokumentacji projektowej, w szczególności w przypadku konieczności zwiększenia bezpieczeństwa wykonania robót lub usprawnienia procesu budowy (art. 23 pkt 1 Prawa budowlanego), lub wskutek poprawienia błędów projektowych,
6) wystąpi zmiana obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych,
7) osób nadzorujących wykonanie zamówienia po stronie Zamawiającego,
8) nastąpi zawieszenie wykonywania robót przez Zamawiającego,
9) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT.
Wprowadzone zmiany, za zgodą obu stron mogą skutkować zmianą terminu realizacji umowy oraz zmianą wynagrodzenia Wykonawcy.
Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarna-woda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Miejski ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zadanie realizowane będzie w ramach działania 413 Wdrożenie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Burmistrz Miasta

Arkadiusz Gliniecki

Pliki do pobrania
zagospodarowanie terenu (0 kB)
przekrój przez teren A-A i B-B (0 kB)
przekrój przez teren D-D (0 kB)
przekrój przez teren C-C (0 kB)
zagospodarowanie terenu – nawierzchnia (0 kB)
zagospodarowanie terenu – nasadzenie zieleni (0 kB)
opis techniczny (0 kB)
STWIOR (0 kB)
zestawienie elementów wyposażenia (0 kB)
przedmiar robót (0 kB)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (0 kB)

 

Pliki do pobrania

492
Tytuł: 492
Rozmiar: 962 KB
493
Tytuł: 493
Rozmiar: 186 KB
494
Tytuł: 494
Rozmiar: 482 KB
495
Tytuł: 495
Rozmiar: 323 KB
496
Tytuł: 496
Rozmiar: 716 KB
497
Tytuł: 497
Rozmiar: 762 KB
498
Tytuł: 498
Rozmiar: 1 MB
499
Tytuł: 499
Rozmiar: 145 KB
500
Tytuł: 500
Rozmiar: 1 MB
501
Tytuł: 501
Rozmiar: 49 KB
502
Tytuł: 502
Rozmiar: 239 KB

W kategorii:Archiwum

Footer

Czarna Woda - Herb

Adres:

Urząd Miejski w Czarnej Wodzie
83-262 Czarna Woda
ul. Mickiewicza 7

Godziny otwarcia

poniedziałki:
8:00 - 16:00
od wtorku do piątku:
7:15 - 15:15

Telefony (+48):

58 587 88 50
58 587 88 55
58 587 89 13
58 587 89 33

Napisz do nas:

Email: urzad@czarna-woda.pl
Fax: 58 587 88 01

Nr konta bankowego

BS SKÓRCZ 65 8342 0009 4003 2001 2000 0002

Urząd Miejski w Czarnej Wodzie · Wszystkie prawa zastrzeżone © 2021 · Deklaracja dostępności / Polityka prywatności · Strona archiwalna

    • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
    • O Gminie
      • Aktualności
      • Informacje o gminie
      • Kalendarium Czarnej Wody
      • Biuletyn Informacyjny
      • Plan gminy
      • Kontakt
      • Zdjęcie satelitarne
      • Dla inwestorów
      • Przetargi
      • Podatki i opłaty lokalne
      • Jak załatwić sprawę?
      • Zamierzenia i plany
      • Środowisko
      • Inwestycje
      • Azbest
    • Projekty dofinansowane
      • BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO
      • POWER 2014-2020: „Pomorscy Partnerzy e-Rozwoju”
      • POPC: „Starogardzki Orange Światłowód”
      • RPO WP 2014-2020: „DOBRA EDUKACJA”
      • PROW 2014-2020
      • Projekt powszechnej nauki pływania „Umiem pływać”
    • Kultura
      • Imprezy kulturalne
      • Kalendarz Imprez Kultura
      • Biblioteka
      • Wystawa Przyrody
      • Wystawa – Ślady Historii
      • Galeria Ostoja
      • Chór „Cor Matris”
      • Klub Emerytów
    • Sport
      • Kalendarz Imprez Sport
      • KS WDA Czarna Woda
      • Koło PZW Czarna Woda
      • Kluby sportowe
      • Brydż
      • Siłownia
      • Basen
    • Turystyka
      • Kalendarz imprez
      • Szlaki wodne
      • Szlaki turystyczne
      • Oferta turystyczna
      • Noclegi
      • Zawody w grillowaniu
      • Wypożyczalnie kajaków
      • Rozkład jazdy PKP
      • Rozkład jazdy PKS
      • Odległości
    • Adresy
      • Adresy i telefony alarmowe
      • Adresy internetowe
      • Adresy lokalne
      • Wizytówki firm
      • Firmy i instytucje
      • Wyszukiwarka ofert pracy z regionu
      • Gastronomia
    • Fotogaleria
    • Spis rolny 2020