Urząd Miejski w Czarnej Wodzie
ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na sprzedaż samochodu marki FSC-Starachowice STAR 244
Przedmiot przetargu – samochód marki STAR 244, rok produkcji 1978, poj. silnika 6830 cm3, przebieg 29980 km (były samochód ochotniczej straży pożarnej, który ma zdemontowaną sygnalizację świetlną i autopompę)
Cena wywoławcza – 3500 zł (brutto).
Wysokość postąpienia – 50 zł.
Przetarg odbędzie się w dniu 18.10.2018 r. o godz. 1000 w sali nr 20 (I piętro) Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie, ul. Mickiewicza 7
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 350 zł. Wadium należy wpłacić gotówką lub przelewem z rachunku uczestnika przetargu na konto Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie Bank Spółdzielczy w Skórczu o/Zblewo Nr 11 8342 0009 4003 2001 2000 0004 do dnia 17.10.2018 r. z zaznaczeniem „Wadium – STAR 244”
Przed przystąpieniem do przetargu osoby zainteresowane nabyciem samochodu mają możliwość obejrzenia przedmiotu przetargu w Czarnej Wodzie przy ul. Długiej 42 po uprzednim uzgodnieniu (kontakt Marlena Filas-Beling tel. 58 587 88 55 w.23)
Osoba fizyczne biorąca udział w przetargu zobowiązana jest posiadać: dowód osobisty oraz dowód wpłaty wadium, a osoba reprezentująca osobę prawną dodatkowo stosowne pełnomocnictwa i aktualny wypis z rejestru sądowego. W przypadku kopii wypisu kopia winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem.
Złożona oferta powinna zawierać:
- Imię i nazwisko i adres lub nazwę firmy i siedzibę oferenta,
- oferowaną cenę i warunki jej zapłacenia,
- oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem mienia ruchomego lub że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin,
- zobowiązanie związania ofertą przez okres 14 dni roboczych do końcowego terminu składania ofert,
komisja odrzuca ofertę, jeżeli:
- została złożona po wyznaczonym terminie lub w niewłaściwym miejscu,
- nie zawiera danych i dokumentów, o których mowa powyżej lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą wątpliwość, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.
O odrzuceniu oferty komisja niezwłocznie zawiadamia oferenta drogą telefoniczną lub adekwatną do sposobu złożenia oferty za pośrednictwem poczty na adres, o ile złożona oferta go zawiera.
Wystawienie faktury VAT nastąpi w ciągu 7 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu oraz podpisania umowy kupna – sprzedaży.
Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie wyznaczonym przez prowadzącego przetarg, nie dłuższym niż 7 dni od dnia wystawienia faktury VAT.
Wydanie przedmiotu sprzedaży nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu przez nabywcę ceny nabycia, w terminie określonym przez sprzedającego, w Czarnej Wodzie przy ul. Mickiewicza 7.
Wszelkie koszty, opłaty i podatki ponosi Kupujący.
Burmistrz Czarnej Wody zastrzega sobie prawo przesunięcia terminu rozpoczęcia przetargu lub jego unieważnienia bez podania przyczyny.