Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016 r., poz. 780 z późn. zm.)
zawiadamiam
że w dniu 21 listopada 2018 r. na wniosek Gminy Czarna Woda,
ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
polegającej na:
– budowie drogi z płyt typu YOMB oraz obustronnego chodnika na dz. 14/1, 17/4, 17/24, 20/2, 20/4, 25/9, 25/10, 29/4 w Czarnej Wodzie.
Wnioski i uwagi w sprawie w/w inwestycji mogą być składane na piśmie
w ciągu 14 dni od obwieszczenia – w sekretariacie (pok. nr 19) Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie.
Czarna Woda, dnia 22.11.2018 r.
Burmistrz Czarnej Wody