Czarna Woda, 03.02.2009 r.
Na podstawie art.53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz.U.Nr 80, poz.717 ze zmianami)
że zostało wszczęte z urzędu postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego, polegającej na budowie nawierzchni bitumicznej ulic: Słonecznej, Topolowej, Zielonej i Kwiatowej w nawiązaniu do istniejących i projektowanych chodników oraz rozbudową kanalizacji burzowej na działkach numer 531, 530, 532, 519, 550, 541/3, 559, 507, 508 i 576 – stanowiących własność Gminy Miejskiej Czarna Woda.
Wnioski i uwagi w sprawie w/w inwestycji mogą być składane na piśmie w ciągu 14 dni od ogłoszenia – w sekretariacie (pokój nr19) Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie ul. Mickiewicza 7.
Na podstawie art.53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz.U.Nr 80, poz.717 ze zmianami
że zostało wszczęte z urzędu postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego, polegającej na budowie nawierzchni bitumicznej ul. Wiśniowej z chodnikiem po jednej stronie jezdni i odwodnieniem na działkach numer 339, 439/1, 433, 446/1, 410/2, 410/3 i 576 stanowiących własność Gminy Miejskiej Czarna Woda.
Wnioski i uwagi w sprawie w/w inwestycji mogą być składane na piśmie w ciągu 14 dni od ogłoszenia – w sekretariacie (pokój nr 19) Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie
ul. Mickiewicza 7.