BURMISTRZ CZARNEJ WODY
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki gruntami, oświaty i zamówień publicznych
w Urzędzie Miejskim w Czarnej Wodzie
- Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) [1],
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) staż pracy minimum 4 lata,
6) wykształcenie wyższe magisterskie i kierunkowe geodezyjne lub administracyjne (akceptowane podyplomowe).
- Wymagania dodatkowe:
1) znajomość regulacji prawnych wymaganych do podjęcia pracy na stanowisku:
– ustawa Kodeks postępowania administracyjnego;
– ustawa o gospodarce gruntami i wywłaszczaniu nieruchomości wraz z aktami wykonawczymi do ustawy;
– ustawa Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ustawy;
– przepisy prawa związane z systemem zamówień publicznych, w tym dyrektywy UE dotyczące zamówień publicznych;
– ustawa o finansach publicznych, w tym przepisy dotyczące odpowiedzialności z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych w zakresie zamówień publicznych;
– ustawa o dostępie do informacji publicznej;
– ustawa o ochronie danych osobowych;
– ustawa o systemie oświaty wraz z aktami wykonawczymi;
– ustawa Karta Nauczyciela wraz z aktami wykonawczymi.
2) umiejętności:
– sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez wykazanie się biegłą obsługą aplikacji do obsługi zamówień publicznych,
– sprawnej obsługi Internetowego Systemu Informacji Przestrzennej opartego na danych z Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego,
– zamieszczania informacji na stronach internetowych przy użyciu systemu CMS.
3) pożądane kompetencje :
– myślenie analityczne,
– komunikatywność,
– samodzielność,
– sumienność.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) współpraca z organami powiatowymi w zakresie prowadzenia ewidencji gruntów,
2) gospodarka gruntami,
3) tworzenie zasobów gruntów na cele zabudowy,
4) współpraca z dyrektorami placówek oświatowych,
5) nadzór nad prawidłowym wykonywaniem umowy na dowóz uczniów do szkoły na terenie gminy,
6) realizacja zadań wynikających z treści porozumień zawartych z innymi jednostkami Administracji Państwowej i Samorządu Terytorialnego,
7) nadzór nad stosowaniem ustawy o zamówieniach publicznych w Urzędzie oraz przygotowywanie i realizacja procedur zamówień zgodnie z ta ustawą,
8) prowadzenie spraw dotyczących umieszczania na gruntach, obiektach i budowlach stanowiących własność Gminy Czarna Woda reklam i tablic informacyjnych,
9) współdziałanie z organami samorządowymi i organizacjami społecznymi działającymi na terenie Gminy,
10) współdziałanie z właściwymi organami administracji rządowej i samorządu,
11) opiniowanie skarg, wniosków i interpelacji wg właściwości tego stanowiska pracy,
12) opracowanie propozycji do projektów wieloletnich programów rozwoju w zakresie swojego działania,
13) przygotowywanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań,
14) składanie wniosków o zaangażowanie środków w zakresie swojego działania,
15) opracowywanie materiałów na sesję Rady Miasta w przypadku, gdy wynika to z planu pracy Rady lub gdy zachodzi potrzeba rozpatrzenia na sesji określonej sprawy w zakresie związanym z zajmowanym stanowiskiem,
16) gospodarka gruntami w zakresie tworzenia zasobów gruntów na cele zabudowy i prowadzenie spraw zbycia, nabycia i dzierżawy gruntów,
17) komunalizacja gruntów.
- Wymagane dokumenty:
1) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
2) list motywacyjny,
3) kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
4) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
5) kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
6) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
10) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku.
1) Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie. W budynku brak windy umożliwiające wjazd wózkiem inwalidzkim. Ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toaleta przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych, umożliwiająca poruszanie się wózkiem inwalidzkim, znajduje się na parterze.
2) Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane z: obsługą komputera, bezpośrednią obsługą interesantów, przemieszczaniem się wewnątrz budynku, rozmowami telefonicznymi. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
3) zatrudnienie od dnia 11 sierpnia br. na pełny etat na okres 6 miesięcy z możliwością rozwiązania za 2 tygodniowym wypowiedzeniem. W tym okresie pracownik odbywa służbę przygotowawczą, która trwa nie dłużej niż 3 miesiące i jest zakończona egzaminem. Po pomyślnym zdaniu egzaminu następuje zatrudnienie na czas nieokreślony.
4) Wynagrodzenie wg. XIII kategorii zaszeregowania pracowników samorządowych.
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %. Uprawnienie, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.), nie ma zastosowania.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie w poniedziałek w godz. od 8.00 do 16.00, od wtorku do piątku w godz. od 7.15 do15.15, pocztą elektroniczną na adres: urzad@czarna-woda.pl w przypadku posiadania kwalifikowanego podpisu elektronicznego, za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub drogą pocztową na adres Urząd Miejski w Czarnej Wodzie, 83-262 Czarna Woda, ul. Mickiewicza 7 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko d/s gospodarki gruntami, oświaty i zamówień publicznych” w terminie do dnia 21 lipca 2014 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.czarna-woda.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 7. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458)”.
Czarna Woda 11 lipca 2014 r.
BURMISTRZ
Arkadiusz Gliniecki
[1] w przypadku uznania spełnienia przesłanek z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)