KIEROWNIK MIEJSKIEGO ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W CZARNEJ WODZIE OGŁASZA
NABÓR NA STANOWISKO PRACY
referent ds. finansowo – księgowych
-
Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie minimum średnie o kierunku ekonomicznym,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
e) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
f) staż pracy – minimum 1 rok w księgowości.
-
Wymagania dodatkowe:
a) znajomość zagadnień kadrowych
b) doświadczenie w zakresie księgowości
c) biegłość w posługiwaniu się komputerem
d) preferowany staż w jednostkach budżetowych
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) znajomość programu płatnik,
b) sporządzanie list płac pracowników zakładu,
c) prowadzenie spraw zawiązanych ze sporządzaniem sprawozdawczości z zakresu wynagrodzeń i podatków od wynagrodzeń,
d) sporządzanie informacji, deklaracji do Urząd Skarbowego w zakresie wygrodzeń,
e) prowadzenie całokształtu prac dotyczących rozliczania składek ZUS, zasiłków chorobowych, sporządzanie deklaracji,
f) prowadzenie analityki kont rozrachunkowych z dostawcami i odbiorcami usług i materiałów,
g) analiza rachunków, sporządzanie monitów, potwierdzeń sald kont rozrachunkowych,
h) prowadzenie całokształtu spraw spornych,
i) prowadzenie kart wodomierzy,
j) wystawianie faktur na wodę, ścieki i centralne ogrzewanie,
k) zaopatrywanie zakładu w artykuły biurowe i druki,
l) archiwizacja dokumentów zakładu zgodnie z obowiązującą instrukcją o archiwizacji,
ł) wprowadzanie danych do komputera, drukowanie umów i aneksów dotyczących gospodarki zasobami mieszkaniowymi i pozostałych działalności,
m) bieżące rejestrowanie wydatków związanych z prowadzeniem konta „zaangażowanie”,
n) prowadzenie spraw kadrowych pracowników zakładu,
o) obsługa kasowa zakładu zgodnie z obowiązującymi przepisami o obrocie gotówkowym oraz sporządzanie dowodów obrotu kasowego i bankowego,
p) prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz kontrolowanie zakupów pod względem zgodności z Ustawą o zamówieniach publicznych.
-
Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV)
b) list motywacyjny
c) dokument poświadczający wykształcenie
d) kwestionariusz osobowy
e) oświadczenie o niekaralności
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Czarnej Wodzie w godz. od 7.00 do15.00, pocztą elektroniczną na adres: mzgkim-czwoda@neostrada.pl w przypadku posiadania kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Czarnej Wodzie, 83-262 Czarna Woda, ul. Mickiewicza 7 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko referent d/s finansowo-księgowych w terminie do dnia 31.07.2009 roku. Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Czarnej Wodzie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.czarna-woda.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Mickiewicza 7. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Czarna Woda 2009-07-21
Stanisław Błociński