BURMISTRZ MIASTA CZARNA WODA
OGŁASZA NABÓR
NA STANOWISKO PRACY
Inspektor ds. gospodarki gruntami, oświaty i zamówień publicznych
- Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
f) staż pracy – minimum 1 rok. w instytucjach samorządowych.
- Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w zakresie realizacji procedur zamówień publicznych,
b) wiedza z zakresu gospodarki gruntami,
c) biegłość w posługiwaniu się komputerem,
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) gospodarka gruntami w zakresie tworzenia zasobów gruntów na cele zabudowy i prowadzenie spraw zbycia, nabycia i dzierżawy gruntów,
b) komunalizacja gruntów,
c) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie funkcjonowania placówek oświatowych,
d) nadzór nad organizacją i funkcjonowaniem placówek oświatowych,
e) współpraca z dyrektorami placówek oświatowych,
f) organizacja dowozu uczniów do szkoły,
g) nadzór nad realizacją umowy z przewoźnikiem uczniów do szkoły,
h) realizacja zadań związanych z refundacją pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników,
i) nadzór nad stosowaniem w Urzędzie ustawy prawo zamówień publicznych oraz przygotowywanie i realizacja procedur zamówień zgodnie z tą ustawą
j) opracowanie propozycji do projektów wieloletnich programów rozwoju w zakresie swojego działania,
k) przygotowywanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań.
l) opiniowanie skarg, wniosków i interpelacji według właściwości,
- Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV)
b) list motywacyjny
c) dokument poświadczający wykształcenie
d) kwestionariusz osobowy
e) oświadczenie o niekaralności
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.