Urząd Miejski w Czarnej Wodzie informuje, o możliwości dofinansowania usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Czarna Woda w 2016r.
Właściciele nieruchomości, którzy w 2016r. planują usuwanie pokryć dachowych azbestowo-cementowych (eternit) mogą ubiegać się o dotację na demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów azbestowych.
W tym celu należy złożyć wniosek do Burmistrza Czarnej Wody. Formularz wniosku wraz z załącznikami można pobrać w Referacie Ochrony Środowiska lub ze strony internetowej Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie – z zakładki AZBEST.
Wniosek należy złożyć w Sekretariacie tut. urzędu – p. nr 19 lub przysłać za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Czarnej Wodzie, ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda.
Termin składania wniosków mija 22.03.2016r.
Wszelkich informacji udziela p. dr Bożena Szramka, Inspektor ds Ochrony Środowiska, Gospodarki Odpadami i Gospodarki Wodno-Ściekowej.
Czarna Woda, 01.03.2016r.