dot.: „Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego wraz z wymaganym oprogramowaniem do Zespołu Szkół Publicznych w Czarnej Wodzie w ramach projektu „Dobra Edukacja”
Burmistrz Czarnej Wody informuje, co następuje:
- Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zapytania ofertowego Nr 4/2016 wynosi: 95.500,00 zł.
- W terminie do dnia 12 grudnia 2016 r. do godziny 1000 złożono 2 oferty:
- Towarzystwo Handlowe “ALPLAST” Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Śliwkowa 1, Niekanin, 78-100 Kołobrzeg
na kwotę brutto 148.916,10 zł,
termin wykonania zamówienia: 7 dni od dnia zawarcia umowy.
- CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. J.
ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom
na kwotę brutto 102.465,00 zł,
termin wykonania zamówienia: 5 dni od dnia zawarcia umowy.
Powodem unieważnienia zapytania ofertowego jest złożenie przez Oferentów ofert cenowych przekraczających kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zadania.
Z upoważnienia Burmistrza
Łukasz Łangowski
Zastępca Burmistrza