Czarna Woda, dnia 06 marca 2018 r.
Informacja o treści złożonych ofert
Zamawiający – Gmina Czarna Woda – działając zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), informuje, co następuje:
- Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 1.647.000,00 zł.
- W terminie do dnia 06 marca 2018 r. do godziny 1100 złożono następującą ofertę:
1) KOLTEL s.c. Piotr Kolbusz i wspólnicy, ul. Droga Owidzka 2a, 83-200 Starogard Gdański
na kwotę:
– netto za cały okres realizacji zamówienia: 2.066.652,00 zł
(słownie zł: dwa miliony sześćdziesiąt sześć tysięcy sześćset pięćdziesiąt dwa 00/100)
– brutto za cały okres realizacji zamówienia: 2.231.984,16 zł
(słownie zł: dwa miliony dwieście trzydzieści jeden tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt cztery 16/100),
– deklarowana ilość pojemników na zużyte baterie: 5 szt,
– deklarowany termin płatności od daty prawidłowo wystawionej faktury Vat: 30 dni;
2) Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych „STARKOM” Sp. z o.o., ul. Tczewska 22, 83-200 Starogard Gdański na kwotę:
– netto za cały okres realizacji zamówienia: 2.457.647,22 zł
(słownie zł: dwa miliony czterysta pięćdziesiąt siedem tysięcy sześćset czterdzieści siedem 22/100)
– brutto za cały okres realizacji zamówienia: 2.654.259,00 zł
(słownie zł: dwa miliony sześćset pięćdziesiąt cztery tysiące dwieście pięćdziesiąt dziewięć 00/100),
– deklarowana ilość pojemników na zużyte baterie: 5 szt,
– deklarowany termin płatności od daty prawidłowo wystawionej faktury Vat: 30 dni.
Burmistrz Czarnej Wody
Arkadiusz Gliniecki
Informacja poniżej w plikach do pobrania.