Czarna Woda, dnia 15 czerwca 2018 r.
Informacja o treści złożonych ofert
Zamawiający – Gmina Czarna Woda – działając zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), informuje, co następuje:
- Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 1.098.000,00 zł.
- W terminie do dnia 15 czerwca 2018 r. do godziny 1100 złożono następującą ofertę:
KOLTEL s.c. Piotr Kolbusz i wspólnicy, ul. Droga Owidzka 2a, 83-200 Starogard Gdański
na kwotę:
– netto za cały okres realizacji zamówienia: 1.291.680,00 zł
(słownie zł: jeden milion dwieście dziewięćdziesiąt jeden tysięcy sześćset osiemdziesiąt 00/100)
– brutto za cały okres realizacji zamówienia: 1.395.014,40 zł
(słownie zł: jeden milion trzysta dziewięćdziesiąt pięć tysięcy czternaście 40/100),
– deklarowana ilość pojemników na zużyte baterie: 5 szt,
– deklarowany termin płatności od daty prawidłowo wystawionej faktury Vat: 30 dni.
Burmistrz Czarnej Wody
Arkadiusz Gliniecki