Urząd Miejski w Czarnej Wodzie informuje o możliwości dofinansowania usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Czarna Woda w 2021 r.
Właściciele nieruchomości, którzy w 2021 r. planują usuwanie pokryć dachowych azbestowo-cementowych (eternit) mogą ubiegać się o dotację na demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów azbestowych.
W tym celu należy złożyć wniosek do Burmistrza Czarnej Wody. Formularz wniosku wraz z załącznikami można pobrać z Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie lub ze strony internetowej urzędu – z zakładki AZBEST.
Wniosek należy złożyć w biurze podawczym urzędu lub przysłać za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Czarnej Wodzie, ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda.
Termin składania wniosków mija 19.05.2021 r.
Wszelkich informacji udziela p. Julia Gąsiorowska, Inspektor ds. Ochrony Środowiska, Gospodarki Odpadami i Gospodarki Wodno-Ściekowej.