Czarna Woda, 06.03.2019 r.
Urząd Miejski w Czarnej Wodzie informuje, o możliwości dofinansowania usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Czarna Woda w 2019 r.
Właściciele nieruchomości, którzy w 2019 r. planują usuwanie pokryć dachowych azbestowo-cementowych (eternit) mogą ubiegać się o dotację na demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów azbestowych.
W tym celu należy złożyć wniosek do Burmistrza Czarnej Wody. Formularz wniosku wraz z załącznikami można pobrać w Referacie Ochrony Środowiska lub ze strony internetowej Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie – z zakładki AZBEST.
Wniosek należy złożyć w Sekretariacie tut. urzędu – p. nr 19 lub przysłać za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Czarnej Wodzie, ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda.
Termin składania wniosków mija 12.04.2019 r.
Wszelkich informacji udziela p. Julia Gąsiorowska, Podinspektor ds Ochrony Środowiska, Gospodarki Odpadami i Gospodarki Wodno-Ściekowej.