- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) [1],
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia,
- staż pracy minimum 3 lata,
- wykształcenie wyższe zawodowe geodezyjne potwierdzone dyplomem inżyniera,
- prawo jazdy kat. B.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość regulacji prawnych wymaganych do podjęcia pracy na stanowisku:
- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
- prawo geodezyjne i kartograficzne, w tym zasad prowadzenia ewidencji miejscowości ulic i adresów,
- prawo budowlane, w tym przepisy z zakresu obowiązków administratorów obiektów publicznych,
- ustawa o gospodarce gruntami i wywłaszczaniu nieruchomości,
- ustawa o finansach publicznych, w tym przepisy dotyczące odpowiedzialności z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych w zakresie zamówień publicznych,
- ustawa o dostępie do informacji publicznej,
- ustawa o ochronie danych osobowych,
- umiejętności:
- znajomość pakietu Microsoft Office w stopniu użytkowym,
- znajomość specjalistycznego oprogramowania geodezyjnego WebEWID
- znajomość systemu informacji przestrzennej e-mapa firmy Geo-System sprawnej obsługi komputera
- umiejętność sprawnej obsługi Internetowego Systemu Informacji Przestrzennej opartego na danych z Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego,
- pożądane kompetencje :
- myślenie analityczne,
- komunikatywność,
- samodzielność,
- sumienność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zadania z dziedziny gospodarki komunalnej i mieszkaniowej w szczególności dotyczącą:
- Opracowanie programów rozwoju usług komunalnych.
- Zapewnienie prawidłowego stanu technicznego komunalnych zasobów mieszkaniowych, obiektów użyteczności publicznej i jednostek budżetowych.
- Przygotowanie, prowadzenie i koordynowanie wykonawstwa inwestycji i remontów oraz zapewnienie prawidłowego przebiegu zadań w tym zakresie.
- Nadzór na funkcjonowaniem oświetlenia na terenie Gminy.
- Realizacja zadań wynikających z treści porozumień zawartych z innymi jednostkami
Administracji Państwowej i Samorządu Terytorialnego. - Administrowania, gospodarowania i zarządzania gminnym zasobem lokalowym oraz nieruchomościami budynkowymi.
- Prowadzenie ewidencji przyznawania lokali mieszkalnych w tym socjalnych i zastępczych oraz zapewnienie w razie potrzeby czasowego zakwaterowania osób zwolnionych z zakładów karnych.
- Zarząd częścią gminną nieruchomości wspólnych.
- Egzekucja w sprawach lokalowych i usuwania skutków samowoli lokalowej.
Zadania w zakresie organizacji, nadzoru i kontroli nad utrzymaniem dróg gminnych, oraz
powiatowych zarządzanych w ramach zawartych przez gminę porozumień.
- Utrzymanie i konserwacja jezdni i chodników, w tym bieżące naprawy ubytków jezdni, naprawy chodników.
- Oczyszczanie nawierzchni jezdni i chodników, oraz interwencyjne oczyszczanie jezdni i chodników po stwierdzeniu zanieczyszczeń, w tym kierowanie pracą osób bezrobotnych wykonujących roboty publiczne, prace społecznie użyteczne i prace interwencyjne oraz osobiste nadzorowanie i rozliczanie pracowników wykonujących te prace.
- Oznakowanie pionowe i poziome.
- Utrzymanie odwodnienia pasów drogowych.
- Utrzymanie zimowe ulic i dróg.
- Przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów Gminy
dotyczących zaliczenia dróg i ulic do poszczególnej kategorii. - Powadzenie spraw związanych z projektowaniem przebiegu dróg.
- Prowadzenie spraw związanych z budową, modernizacją i ochroną dróg.
- Określanie szczególnego korzystania z dróg w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne.
- Nadzór nad bezpieczeństwem na drogach miejskich i przejazdach kolejowych, nadzór nad przystankami PKS na terenie miasta.
- Koordynację i obsługę we współpracy z innymi zarządcami dróg publicznych.
Zadania z zakresu obsługi gospodarczej urzędu.
- Organizowanie i nadzór nad obsługą gospodarcza urzędu i stadionu miejskiego. Utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd. kierowanie praca sprzątaczek i konserwatorów.
- Prowadzenie adaptacji , remontów, napraw oraz konserwacji pomieszczeń budynku Urzędu oraz stadionu miejskiego.
- Analiza kosztów utrzymania budynku Urzędu oraz dbanie o terminowe uiszczanie opłat z tym związanych.
- Zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie.
- Kierowanie pracami i nadzór nad pracownikami obsługi Urzędu oraz okresowo pracownikami interwencyjnymi oraz pracownikami robót publicznych.
Zadania z zakresu geodezji.
- Prowadzenie na terenie Miasta całokształtu spraw z zakresu geodezji,
- Prowadzenie ewidencji miejscowość, ulic i adresów oraz jej stała aktualizacja
4. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku.
- Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie. W budynku brak windy umożliwiające wjazd wózkiem inwalidzkim. Ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toaleta przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych, umożliwiająca poruszanie się wózkiem inwalidzkim znajduje się na parterze.
- Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane z: obsługą komputera, bezpośrednią obsługą interesantów, przemieszczaniem się wewnątrz budynku, rozmowami telefonicznymi. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
- zatrudnienie od dnia 3 października br. na pełny etat na okres 6 miesięcy z możliwością rozwiązania za 2 tygodniowym wypowiedzeniem. W tym okresie pracownik odbywa służbę przygotowawczą, która trwa nie dłużej niż 3 miesiące i jest zakończona egzaminem. Po pomyślnym zdaniu egzaminu następuje zatrudnienie na czas nieokreślony.
- Wynagrodzenie wg. XIII kategorii zaszeregowania pracowników samorządowych.
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %. Uprawnienie, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.), nie ma zastosowania.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie w poniedziałek w godz. od 8.00 do 16.00, od wtorku do piątku w godz. od 7.15 do15.15, pocztą elektroniczną na adres: urzad@czarna-woda.pl w przypadku posiadania kwalifikowanego podpisu elektronicznego, za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub drogą pocztową na adres Urząd Miejski w Czarnej Wodzie, 83-262 Czarna Woda, ul. Mickiewicza 7 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko d.s. komunalnych, inwestycji, geodezji, utrzymania dróg i obsługi gospodarczej urzędu” w terminie do dnia 16 września 2016 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://umcw.bip.gov.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 7. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458)”.
Czarna Woda 2 września 2016 r.
BURMISTRZ
Arkadiusz Gliniecki
[1] w przypadku uznania spełnienia przesłanek z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)