• Skip to main content
  • Przejdź do stopki
  • Przejdz do nawigacji

Czarna Woda - Urząd Miejski

Oficjalny Serwis Urzędu Miejskiego

  • Gmina
  • Urząd
  • Biznes
  • Turystyka
  • Projekty dofinansowane
  • Kontakt
Biuletyn Informacji PublicznejePuap2e-UrządMapa Gminy Czarna WodaPolski · English · Deutsch

BURMISTRZ CZARNEJ WODY OGŁASZA NABÓR na wolne stanowisko urzędnicze ds. komunalnych, inwestycji, geodezji, utrzymania dróg i obsługi gospodarczej urzędu w Urzędzie Miejskim w Czarnej Wodzie

2 września 2016 by UM Czarna Woda

Udostępnij ten wpis.

  • Facebook
  • Tweeter
  • LinkedIn
  1. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) [1],
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • nieposzlakowana opinia,
  • staż pracy minimum 3 lata,
  • wykształcenie wyższe zawodowe geodezyjne potwierdzone dyplomem inżyniera,
  • prawo jazdy kat. B.

2. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość regulacji prawnych wymaganych do podjęcia pracy na stanowisku:
  • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
  • prawo geodezyjne i kartograficzne, w tym zasad prowadzenia ewidencji miejscowości ulic i adresów,
  • prawo budowlane, w tym przepisy z zakresu obowiązków administratorów obiektów publicznych,
  • ustawa o gospodarce gruntami i wywłaszczaniu nieruchomości,
  • ustawa o finansach publicznych, w tym przepisy dotyczące odpowiedzialności z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych w zakresie zamówień publicznych,
  • ustawa o dostępie do informacji publicznej,
  • ustawa o ochronie danych osobowych,
  • umiejętności:
  • znajomość pakietu Microsoft Office w stopniu użytkowym,
  • znajomość specjalistycznego oprogramowania geodezyjnego WebEWID
  • znajomość systemu informacji przestrzennej e-mapa firmy Geo-System sprawnej obsługi komputera
  • umiejętność sprawnej obsługi Internetowego Systemu Informacji Przestrzennej opartego na danych z Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego,
  • pożądane kompetencje :
  • myślenie analityczne,
  • komunikatywność,
  • samodzielność,
  • sumienność.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zadania z dziedziny gospodarki komunalnej i mieszkaniowej w szczególności dotyczącą:

  • Opracowanie programów rozwoju usług komunalnych.
  • Zapewnienie prawidłowego stanu technicznego komunalnych zasobów mieszkaniowych, obiektów użyteczności publicznej i jednostek budżetowych.
  • Przygotowanie, prowadzenie i koordynowanie wykonawstwa inwestycji i remontów oraz zapewnienie prawidłowego przebiegu zadań w tym zakresie.
  • Nadzór na funkcjonowaniem oświetlenia na terenie Gminy.
  • Realizacja zadań wynikających z treści porozumień zawartych z innymi jednostkami
    Administracji Państwowej i Samorządu Terytorialnego.
  • Administrowania, gospodarowania i zarządzania gminnym zasobem lokalowym oraz nieruchomościami budynkowymi.
  • Prowadzenie ewidencji przyznawania lokali mieszkalnych w tym socjalnych i zastępczych oraz zapewnienie w razie potrzeby czasowego zakwaterowania osób zwolnionych z zakładów karnych.
  • Zarząd częścią gminną nieruchomości wspólnych.
  • Egzekucja w sprawach lokalowych i usuwania skutków samowoli lokalowej.

 

Zadania w zakresie organizacji, nadzoru i kontroli nad utrzymaniem dróg gminnych, oraz
powiatowych zarządzanych w ramach zawartych przez gminę porozumień.

  • Utrzymanie i konserwacja jezdni i chodników, w tym bieżące naprawy ubytków jezdni, naprawy chodników.
  • Oczyszczanie nawierzchni jezdni i chodników, oraz interwencyjne oczyszczanie jezdni i chodników po stwierdzeniu zanieczyszczeń, w tym kierowanie pracą osób bezrobotnych wykonujących roboty publiczne, prace społecznie użyteczne i prace interwencyjne oraz osobiste nadzorowanie i rozliczanie pracowników wykonujących te prace.
  • Oznakowanie pionowe i poziome.
  • Utrzymanie odwodnienia pasów drogowych.
  • Utrzymanie zimowe ulic i dróg.
  • Przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów Gminy
    dotyczących zaliczenia dróg i ulic do poszczególnej kategorii.
  • Powadzenie spraw związanych z projektowaniem przebiegu dróg.
  • Prowadzenie spraw związanych z budową, modernizacją i ochroną dróg.
  • Określanie szczególnego korzystania z dróg w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne.
  • Nadzór nad bezpieczeństwem na drogach miejskich i przejazdach kolejowych, nadzór nad przystankami PKS na terenie miasta.
  • Koordynację i obsługę we współpracy z innymi zarządcami dróg publicznych.

 

Zadania z zakresu obsługi gospodarczej urzędu.

  • Organizowanie i nadzór nad obsługą gospodarcza urzędu i stadionu miejskiego. Utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd. kierowanie praca sprzątaczek i konserwatorów.
  • Prowadzenie adaptacji , remontów, napraw oraz konserwacji pomieszczeń budynku Urzędu oraz stadionu miejskiego.
  • Analiza kosztów utrzymania budynku Urzędu oraz dbanie o terminowe uiszczanie opłat z tym związanych.
  • Zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie.
  • Kierowanie pracami i nadzór nad pracownikami obsługi Urzędu oraz okresowo  pracownikami interwencyjnymi oraz pracownikami robót publicznych.

Zadania z zakresu geodezji.

  • Prowadzenie na terenie Miasta całokształtu spraw z zakresu geodezji,
  • Prowadzenie ewidencji miejscowość, ulic i adresów oraz  jej stała aktualizacja

 

4. Wymagane dokumenty:

  • curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  • kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
  • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku.

  • Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie. W budynku brak windy umożliwiające wjazd wózkiem inwalidzkim. Ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toaleta przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych, umożliwiająca poruszanie się wózkiem inwalidzkim znajduje się na parterze.
  • Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane z: obsługą komputera, bezpośrednią obsługą interesantów, przemieszczaniem się wewnątrz budynku, rozmowami telefonicznymi. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
  • zatrudnienie od dnia 3 października br. na pełny etat na okres 6 miesięcy z możliwością rozwiązania za 2 tygodniowym wypowiedzeniem. W tym okresie pracownik odbywa służbę przygotowawczą, która trwa nie dłużej niż 3 miesiące i jest zakończona egzaminem. Po pomyślnym zdaniu egzaminu następuje zatrudnienie na czas nieokreślony.
  • Wynagrodzenie wg. XIII kategorii zaszeregowania pracowników samorządowych.

6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %. Uprawnienie, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.), nie ma zastosowania.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie w poniedziałek w godz. od 8.00 do 16.00, od wtorku do piątku  w godz. od 7.15 do15.15, pocztą elektroniczną na adres: urzad@czarna-woda.pl w przypadku posiadania kwalifikowanego podpisu elektronicznego, za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP)  lub drogą pocztową na adres Urząd Miejski w Czarnej Wodzie, 83-262 Czarna Woda, ul. Mickiewicza 7 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko d.s. komunalnych, inwestycji, geodezji, utrzymania dróg i obsługi gospodarczej urzędu” w terminie do dnia 16 września 2016 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://umcw.bip.gov.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 7. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458)”.

 

Czarna Woda 2 września 2016 r.

BURMISTRZ

Arkadiusz Gliniecki

[1] w przypadku uznania spełnienia przesłanek z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)

W kategorii:Archiwum

Footer

Czarna Woda - Herb

Adres:

Urząd Miejski w Czarnej Wodzie
83-262 Czarna Woda
ul. Mickiewicza 7

Godziny otwarcia

poniedziałki:
8:00 - 16:00
od wtorku do piątku:
7:15 - 15:15

Telefony (+48):

58 587 88 50
58 587 88 55
58 587 89 13
58 587 89 33

Napisz do nas:

Email: urzad@czarna-woda.pl
Fax: 58 587 88 01

Nr konta bankowego

BS SKÓRCZ 65 8342 0009 4003 2001 2000 0002

Urząd Miejski w Czarnej Wodzie · Wszystkie prawa zastrzeżone © 2021 · Deklaracja dostępności / Polityka prywatności · Strona archiwalna

    • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
    • O Gminie
      • Aktualności
      • Informacje o gminie
      • Kalendarium Czarnej Wody
      • Biuletyn Informacyjny
      • Plan gminy
      • Kontakt
      • Zdjęcie satelitarne
      • Dla inwestorów
      • Przetargi
      • Podatki i opłaty lokalne
      • Jak załatwić sprawę?
      • Zamierzenia i plany
      • Środowisko
      • Inwestycje
      • Azbest
    • Projekty dofinansowane
      • BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO
      • POWER 2014-2020: „Pomorscy Partnerzy e-Rozwoju”
      • POPC: „Starogardzki Orange Światłowód”
      • RPO WP 2014-2020: „DOBRA EDUKACJA”
      • PROW 2014-2020
      • Projekt powszechnej nauki pływania „Umiem pływać”
    • Kultura
      • Imprezy kulturalne
      • Kalendarz Imprez Kultura
      • Biblioteka
      • Wystawa Przyrody
      • Wystawa – Ślady Historii
      • Galeria Ostoja
      • Chór „Cor Matris”
      • Klub Emerytów
    • Sport
      • Kalendarz Imprez Sport
      • KS WDA Czarna Woda
      • Koło PZW Czarna Woda
      • Kluby sportowe
      • Brydż
      • Siłownia
      • Basen
    • Turystyka
      • Kalendarz imprez
      • Szlaki wodne
      • Szlaki turystyczne
      • Oferta turystyczna
      • Noclegi
      • Zawody w grillowaniu
      • Wypożyczalnie kajaków
      • Rozkład jazdy PKP
      • Rozkład jazdy PKS
      • Odległości
    • Adresy
      • Adresy i telefony alarmowe
      • Adresy internetowe
      • Adresy lokalne
      • Wizytówki firm
      • Firmy i instytucje
      • Wyszukiwarka ofert pracy z regionu
      • Gastronomia
    • Fotogaleria
    • Spis rolny 2020