ds. ochrony środowiska, gospodarki odpadami i gospodarki wodno-ściekowej
1. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie
b. wykształcenie wyższe kierunkowe, związane ze specyfiką stanowiska, preferowane ukończone studia w zakresie ochrony środowiska lub inżynierii sanitarnej
c. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych
d. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
e. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie
f. staż pracy – minimum 1 rok na stanowisku o specyfice podobnej do stanowiska na które prowadzony jest nabór.
2. Wymagania dodatkowe:
a. biegłość w posługiwaniu się komputerem
b. znajomość języka obcego (angielski, niemiecki)
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a. prowadzenie spraw oraz prognozowanie i programowanie przedsięwzięć z zakresu ochrony środowiska, ochrony przyrody, gospodarki wodno ściekowej, gospodarki odpadami i ochrony przed zniszczeniami oraz wykonywanie kontroli w tym zakresie,
b. nadzór nad przestrzeganiem przepisów w zakresie objętych ustawą o ochrony środowiska, ustawą o odpadach oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
c. przygotowanie i nadzór nad realizacją inwestycji z zakresu ochrony środowiska, gospodarki wodno-ściekowej i gospodarki odpadami,
d. opiniowanie skarg, wniosków i interpelacji według właściwości tego stanowiska pracy,
e. opracowanie propozycji do projektów wieloletnich programów rozwoju w zakresie swojego działania,
f. przygotowywanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań,
g. składanie wniosków o zaangażowanie środków w zakresie swojego działania,
h. opracowywanie materiałów na sesje Rady Miasta w przypadku, gdy wynika to z planu pracy Rady lub gdy zachodzi potrzeba rozpatrzenia na sesji określonej sprawy, w zakresie związanym z zajmowanym stanowiskiem,
i. udział w posiedzeniach komisji merytorycznie związanych z referatem na zaproszenie przewodniczącego komisji oraz udzielanie wyjaśnień i pomocy radnym w realizacji ich zadań,
j. udział w sesjach Rady Miejskiej w przypadkach rozpatrywania uchwał związanych merytorycznie z referatem,
k. postępowanie w zgodzie z ustawą o zamówieniach publicznych i ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnej, o dostępie do informacji publicznej oraz z wszystkimi aktami prawnymi w zakresie swojego działania.
4. Wymagane dokumenty:
a) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
d) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
e) kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
f) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
g) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
h) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i) zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
j) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku.
a. Miejsce pracy: praca w budynku Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie. W budynku brak windy umożliwiające wjazd wózkiem inwalidzkim. Ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toaleta przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych, umożliwiająca poruszanie się wózkiem inwalidzkim znajduje się na parterze.
b. Stanowisko pracy: stanowisko pracy związane z: obsługą komputera, bezpośrednią obsługą interesantów, przemieszczaniem się wewnątrz budynku, rozmowami telefonicznymi. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
c. zatrudnienie od dnia 2 listopada br. na pełny etat na okres 6 miesięcy z możliwością rozwiązania za 2 tygodniowym wypowiedzeniem. W tym okresie pracownik odbywa służbę przygotowawczą, która trwa nie dłużej niż 3 miesiące i jest zakończona egzaminem. Po pomyślnym zdaniu egzaminu następuje zatrudnienie na czas nieokreślony.
d. Wynagrodzenie wg. XIII kategorii zaszeregowania pracowników samorządowych.
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %. Uprawnienie, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.), nie ma zastosowania.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie, pocztą elektroniczną na adres: urzad@czarna-woda.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urząd Miejski w Czarnej Wodzie, 83-262 Czarna Woda, ul. Mickiewicza 7 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ochrony środowiska, gospodarki odpadami i gospodarki wodno-ściekowej w terminie do dnia 15.10 2016 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://umcw.bip.gov.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 7. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458)”.
Czarna Woda 30 września 2016 r.
BURMISTRZ
/-/Arkadiusz Gliniecki