I. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie
b. wykształcenie wyższe kierunkowe, związane ze specyfiką stanowiska
c. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych
d. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
e. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie
f. staż pracy – minimum 1 rok na stanowisku o specyfice podobnej do stanowiska na które prowadzony jest nabór.
II. Wymagania dodatkowe:
biegłość w posługiwaniu się komputerem
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a. Prowadzenie księgowości w zakresie ewidencji i rozliczania dochodów budżetowych gminy.
b. Prowadzenie księgowości w zakresie ewidencji finansowych dochodów Urzędu jako jednostki budżetowej.
c. Prowadzenie rachunkowości zobowiązań pieniężnych i podatków.
d. Prawidłowe i terminowe egzekwowanie należności budżetowych,
e. Opracowywanie projektów uchwał w sprawach finansowych i innych dokumentów uchwalanych przez Radę Miasta lub Burmistrza,
f. Prowadzenie rejestru przypisu podatków,
g. Prowadzenie rejestru opłat,
h. Współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową, Urzędem Skarbowym, Izbą Skarbową,Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,
i. Realizacja zadań wynikających z treści porozumień zawartych z innymi jednostkami Administracji Państwowej i Samorządu Terytorialnego.
j. Zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań w tym terminowe i zgodne z przepisami
odprowadzanie dochodów do budżetu Państwa,
k. Współdziałanie z organami samorządowymi i organizacjami społeczno-politycznymi działającymi na terenie Miasta,
l. Współdziałanie z właściwymi organami administracji rządowej i samorządu, m. Opiniowanie skarg, wniosków i interpelacji według właściwości,
n. Opracowanie propozycji do projektów wieloletnich programów rozwoju w zakresie swojego działania,
o. Przygotowywanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań,
p. Składanie wniosków o zaangażowanie środków w zakresie swojego działania.
q. Postępowanie w zgodzie z ustawą o zamówieniach publicznych i ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnej, o dostępie do informacji publicznej oraz z wszystkimi aktami prawnymi w zakresie swojego działania.
IV. Wymagane dokumenty:
a. curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
b. list motywacyjny,
c. kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
d. kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
e. kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
f. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
g. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
h. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i. zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
j. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku.
a. Miejsce pracy: praca w budynku Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie. W budynku brak windy umożliwiające wjazd wózkiem inwalidzkim. Ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toaleta przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych, umożliwiająca poruszanie się wózkiem inwalidzkim znajduje się na parterze.
b. Stanowisko pracy: stanowisko pracy związane z: obsługą komputera, bezpośrednią obsługą
interesantów, przemieszczaniem się wewnątrz budynku, rozmowami telefonicznymi. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
c. zatrudnienie od dnia 16 kwietnia 2018 r. na pełny etat na okres 6 miesięcy z możliwością rozwiązania za 2 tygodniowym wypowiedzeniem. W tym okresie pracownik odbywa służbę przygotowawczą, która trwa nie dłużej niż 3 miesiące i jest zakończona egzaminem. Po pomyślnym zdaniu egzaminu następuje zatrudnienie na czas nieokreślony.
d. Wynagrodzenie wg. XIII kategorii zaszeregowania pracowników samorządowych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie, pocztą elektroniczną na adres: urzad@czarna-woda.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urząd Miejski w Czarnej Wodzie, 83-262 Czarna Woda, ul. Mickiewicza 7 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. windykacji podatków i opłat w terminie do dnia 21.03. 2018 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej http://umcw.bip.gov.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim przy ul.
Mickiewicza 7. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458)”.
Czarna Woda 7 marzec 2018 r.
Burmistrz
/-/ Arkadiusz Gliniecki