I. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie
b. wykształcenie wyższe kierunkowe, związane ze specyfiką stanowiska
c. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych
d. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
e. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie
f. staż pracy – minimum 1 rok na stanowisku o specyfice podobnej do stanowiska na które prowadzony jest nabór.
II. Wymagania dodatkowe:
biegłość w posługiwaniu się komputerem
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a. Prowadzenie księgowości w zakresie ewidencji i rozliczania dochodów budżetowych gminy.
b. Prowadzenie księgowości w zakresie ewidencji finansowych dochodów Urzędu jako jednostki budżetowej.
c. Prowadzenie rachunkowości zobowiązań pieniężnych i podatków.
d. Prawidłowe i terminowe egzekwowanie należności budżetowych,
e. Opracowywanie projektów uchwał w sprawach finansowych i innych dokumentów uchwalanych przez Radę Miasta lub Burmistrza,
f. Prowadzenie rejestru przypisu podatków,
g. Prowadzenie rejestru opłat,
h. Współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową, Urzędem Skarbowym, Izbą Skarbową, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,
i. Realizacja zadań wynikających z treści porozumień zawartych z innymi jednostkami Administracji Państwowej i Samorządu Terytorialnego.
j. Zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań w tym terminowe i zgodne z przepisami
odprowadzanie dochodów do budżetu Państwa,
k. Współdziałanie z organami samorządowymi i organizacjami społeczno-politycznymi działającymi na terenie Miasta,
l. Współdziałanie z właściwymi organami administracji rządowej i samorządu, m. Opiniowanie skarg, wniosków i interpelacji według właściwości,
n. Opracowanie propozycji do projektów wieloletnich programów rozwoju w zakresie swojego działania,
o. Przygotowywanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań,
p. Składanie wniosków o zaangażowanie środków w zakresie swojego działania.
q. Postępowanie w zgodzie z ustawą o zamówieniach publicznych i ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnej, o dostępie do informacji publicznej oraz z wszystkimi aktami prawnymi w zakresie swojego działania.
IV. Wymagane dokumenty:
a. curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
b. list motywacyjny,
c. kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
d. kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
e. kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
f. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
g. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
h. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i. zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. ,poz. 1000 z zm.)”.
j. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku.
a. Miejsce pracy: praca w budynku Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie. W budynku brak windy umożliwiające wjazd wózkiem inwalidzkim. Ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toaleta przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych, umożliwiająca poruszanie się wózkiem inwalidzkim znajduje się na parterze.
b. Stanowisko pracy: stanowisko pracy związane z: obsługą komputera, bezpośrednią obsługą
interesantów, przemieszczaniem się wewnątrz budynku, rozmowami telefonicznymi. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
c. zatrudnienie od dnia 1 czerwca 2019 r. na pełny etat na okres 6 miesięcy z możliwością rozwiązania za 2 tygodniowym wypowiedzeniem. W tym okresie pracownik odbywa służbę przygotowawczą, która trwa nie dłużej niż 3 miesiące i jest zakończona egzaminem. Po pomyślnym zdaniu egzaminu następuje zatrudnienie na czas nieokreślony.
d. Wynagrodzenie wg. XIII kategorii zaszeregowania pracowników samorządowych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie, pocztą elektroniczną na adres: urzad@czarna-woda.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urząd Miejski w Czarnej Wodzie, 83-262 Czarna Woda, ul. Mickiewicza 7 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. windykacji podatków i opłat w terminie do dnia 30.05. 2019 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://umcw.bip.gov.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 7. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r, poz. 1000 z zm.) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z zm.)”.
Czarna Woda 17 maja 2019 r.
BURMISTRZ
/-/Arkadiusz Gliniecki