ds. gospodarki odpadami komunalnymi
1. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie, (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.),
b. wykształcenie wyższe kierunkowe, związane ze specyfiką stanowiska, preferowane ukończone studia w zakresie ochrony środowiska, inżynierii sanitarnej lub geodezji,
c. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
d. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
e. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
f. bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office oraz systemów GOK+, WIP+, FKB+ firmy Radix i obsługi baz danych PostgresSQL,
g. znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku pracy, obejmujących:
– ustawy: o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, o bateriach i akumulatorach, o odpadach, o ochronie środowiska,
– ustawy o egzekucji w administracji,
– kodeksu postępowania administracyjnego,
– ustawy o samorządzie gminnym,
– ustawa o finansach publicznych, w tym przepisy dotyczące odpowiedzialności z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych w zakresie zamówień publicznych,
– ustawa o dostępie do informacji publicznej,
– ustawa o ochronie danych osobowych,
– przepisy wykonawcze do tych ustaw,
2. Wymagania dodatkowe:
a. umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
b. umiejętność jasnego, precyzyjnego formułowania myśli w mowie i na piśmie,
c. samodzielność i dyspozycyjność,
d. wysoka kultura osobista,
e. gotowość do pracy w terenie;
f. znajomość języka obcego (angielski, niemiecki)
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a. prowadzenie całokształtu spraw związanych z wdrożeniem i funkcjonowaniem systemu gospodarki odpadami komunalnych na terenie Gminy Czarna Woda,
b. obsługa systemu informatycznego obsługującego system gospodarki odpadami komunalnymi,
c. prowadzenie ewidencji księgowej wpłat związanych z działalnością w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi,
d. utworzenie i stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi, oraz rejestru przyłączy kanalizacyjnych i zbiorników bezodpływowych na nieczystości płynne;
e. prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych;
f. współudział w opracowaniu potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja,
g. współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, opracowanie SIWZ do zamówienia;
h. przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dot. gospodarowania odpadami komunalnymi,
i. kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych, pozbywania się nieczystości płynnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Czarna Woda (w tym sprawdzanie stanu faktycznego w terenie),
j. współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
k. planowanie i inicjowanie działań służących ochronie środowiska w zakresie gospodarki odpadami,
l. prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej wśród mieszkańców gminy,
m. opracowywanie informacji do zamieszczenia na stronach internetowych gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi,
n. prowadzenie postępowań administracyjnych, w tym opracowywanie projektów decyzji w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi, pozbywania się nieczystości płynnych oraz realizowania obowiązków wynikających z regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Czarna Woda,
o. prowadzenie postępowań egzekucyjnych dotyczących opłat i kar naliczonych z tytułu prowadzonej gospodarki odpadami komunalnymi oraz pozbywania się nieczystości płynnych współpraca z Referatem Finansowym w tym zakresie,
p. przyjmowanie i prowadzenie weryfikacji deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
q. realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanej z funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych,
r. monitoring prawidłowości realizacji umowy na wywóz odpadów komunalnych, przez przedsiębiorcę (zgodność z harmonogramem, odbiór odpadów wielkogabarytowych, prawidłowość wystawianych sprawozdań kwartalnych oraz kart odpadów i realizacji pozostałych obowiązków wynikających z umowy).
4. Wymagane dokumenty:
a. curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
b. list motywacyjny,
c. kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
d. kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
e. kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
f. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
g. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
h. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i. zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
j. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku.
a. Miejsce pracy: praca w budynku Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie. W budynku brak windy umożliwiające wjazd wózkiem inwalidzkim. Ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toaleta przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych, umożliwiająca poruszanie się wózkiem inwalidzkim znajduje się na parterze.
b. Stanowisko pracy: stanowisko pracy związane z: obsługą komputera, bezpośrednią obsługą interesantów, przemieszczaniem się wewnątrz budynku, rozmowami telefonicznymi. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
c. zatrudnienie od dnia 1 lutego 2017 r. na pełny etat na okres 6 miesięcy z możliwością rozwiązania za 2 tygodniowym wypowiedzeniem. W tym okresie pracownik odbywa służbę przygotowawczą, która trwa nie dłużej niż 3 miesiące i jest zakończona egzaminem. Po pomyślnym zdaniu egzaminu następuje zatrudnienie na czas nieokreślony.
d. Wynagrodzenie wg. XIII kategorii zaszeregowania pracowników samorządowych.
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %. Uprawnienie, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.), nie ma zastosowania.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie, pocztą elektroniczną na adres: urzad@czarna-woda.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urząd Miejski w Czarnej Wodzie, 83-262 Czarna Woda, ul. Mickiewicza 7 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki odpadami komunalnymi w terminie do dnia 17 stycznia 2017 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://umcw.bip.gov.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 7. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458)”.
Czarna Woda 2 styczeń 2017 r.
Burmistrz
/-/Arkadiusz Gliniecki