Projekt Edukacja Sp. z o.o. zaprasza wszystkie osoby pracujące bez wyższego wykształcenia na bezpłatne szkolenia w centrum Gdyni.
Szkolenia są w 100% dofinansowane, uczestnicy nie ponoszą żadnych kosztów związanych z udziałem.
Program składa się z trzech połączonych ze sobą modułów:
– kurs języka angielskiego /dwa poziomy zaawansowania/
– praktyczny kurs obsługi komputera /dwa poziomy zaawansowania/
– szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta m.in. negocjacje i techniki sprzedaży, zarządzanie czasem, komunikacja i autoprezentacja, obsługa trudnego klienta
Zapewniamy wszystkim uczestnikom:
-
Bezpłatny nocleg w trzygwiazdkowym hotelu w Gdyni oraz pełne wyżywienie
-
Zwrot kosztów dojazdu i opieki nad dziećmi /osobami zależnymi
-
Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym
-
Zajęcia tylko w weekendy /co drugi weekend/
-
Certyfikat ukończenia kursu
-
Pakiet materiałów szkoleniowych w segregatorach
-
Dodatkowe godziny języka i obsługi komputera dla osób powyżej 45 r.ż.
Tworząc projekt chcieliśmy dać ludziom taki pakunek umiejętności, jaki decyduje o sukcesie w poszukiwaniu pracy. Z naszych analiz ofert na rynku pracy wynika, że najwięcej jest propozycji związanych z kontaktem z klientem. Pracodawcy wśród pożądanych cech pracownika wymieniają: komunikatywność, asertywność, znajomość technik sprzedaży i obsługi klienta, obsługę komputera i umiejętności językowe. I tak powstało pakietowe szkolenie przygotowujące do pracy na stanowisku specjalista ds. obsługi klienta – mówi Joanna Kizielewicz, dyrektor firmy Projekt Edukacja Sp. z o.o., która uzyskała dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego na prowadzenie bezpłatnych szkoleń.
Warto dodać, że to nie pierwszy i nie ostatni projekt tej firmy, dzięki któremu bezpłatnie można zdobyć nowe kwalifikacje zawodowe i możliwość awansu na rynku pracy.
Więcej informacji o naszym projekcie znajdą Państwo na stronie: www.specjalista.projektedukacja.pl
lub uzyskają pod adresem mailowym: a.gorniak@projektedukacja.pl